|
||||
|
||||
kort vraagje...
even een vraagje,
mijn mk4 tdi rijdt en schakelt prima, maar als ik hem een stoeprandje op laat rollen, en de koppeling laat slippen, begint deze een beetje te gillen. vooral als ik achteruit ga. ik heb het idee dat me druklager een beetje op is?!?!? zijn er hier kenners die dit kunnen bevestigen of of vertellen wat het wel is? hoelang kan ik hiermee doorrijden? is dit repareren een beetje te doen voor een amateur? en hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk maken? heb ooit eens van een race ford capri de bak vervangen toen ik een jaar of veertien was, wat ik me daarvan kan heugen is dat het best makkelijk ging. hoe is dat bij de golfjes? alvast bedankt! Groeten, Jasper
|
|||
|
|||
Zit een geluid in de bak dus? Denk eerder je bak zo te horen
|
|||
|
|||
Het is zeker niet zo makenlijk als bij een capri omdat het allemaal wat compacter is.
Maar als het je druklager is zou deze het niet alleen in zijn achteruit moeten doen maar ook voor de rest van je versnellingen.
|
||||
|
||||
heb het ook nog maar twee keer gehoord.
heb me pa gevraagd en die dacht ook als eerste aan het druklager. ik zal straks de bakolie ff peilen misschien staat dat wel iets te laag