|
||||
|
||||
Airmighty picknick 2011 apeldoorn
Post hier je verslag en foto's
Tis tof, zeer gezellig en veel mooie auto's hoorde net iets van 120? Lekker eten en super sfeer! Pics volgen, see you next year! |
|
||||
|
||||
Heb ook al wat dikke foto s voorbij zien komen.....
|
||||
|
||||
Erg mooie dag gehad vandaag..
Super weer koude corona's lekkere bbg en slands finest Aircooled vw,s Boel mensen gesproken.. Lekker ijs van Klaas gehad..enz volgend jaar weer...!! Meer foto,'s op: http://www.retro-cruisers.com
|
||||
|
||||
vanmorgen met een groep"aircooled-folks"naar Apeldoorn gereden, was een erg mooie locatie..zo tussen de bomen, naast een zwembad..relaxed sfeertje..en natuurlijk geweldig weer!! veel vrienden en bekenden gesproken..
ook nog een aantal foto's geschoten... trefpunt holten.. op weg.. niet gek he..voor een meisje? auwe meuk is leuk.. staat ook nog wel eea. op ons blog.. |
|
||||
|
||||
Baal er enorm van dat ik er niet bij kon zijn vandaag. Nieuwe locatie ziet er top uit, en als ik de foto's bekijk heb ik echt wat gemist. De kever heeft helaas (nog steeds) geen APK de bedoeling was met de golf langs te komen maar ook dat helaas niet gelukt... Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
|
||||
|
||||
Mooie foto's. Die pick-up heb ik laatst nog gespot in Haaksbergen.
|
||||
|
||||
kan kloppen.. de eigenaar komt uit haaksbergen..
|
|
||||
|
||||
Is toch niet van Vincent of wel? Trouwens vroeger veel gezwommen daar in dat bad in Apeldoorn.
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 03-09-2011 at 20:52. |
|
||||
|
||||
Mooi wagens en prachtige locatie ! blijft een mooi gezicht al die aircooled bij elkaar
|
||||
|
||||
Mooie auto's, een leuke locatie zo te zien en wat een geluk met het weer hebben jullie gehad zeg
|
|
||||
|
||||
HEEL ERG BEDANKT IEDEREEN voor deze erg succesvolle dag!! :!:
Super mooi weer gehad, ruim 100 luchtgekoelde VWs, heerlijk ijs van Klaas, lekkere koffie en de BBQ maakte het heerlijk klaar, een koud biertje van de top of een Corona voor de liefhebbers... al met al was de catering erg FIJN geregeld! Het zwembad bracht de meeste bezoekers heerlijke verkoeling en voor de kids was het prima vertoeven! ...van vele (ook volwassen bezoekers) begrepen dat de glijbaan een aanrader was! :lol: Allemaal positieve reacties waar wij erg blij van werden, volgend jaar mogen we er hoogst waarschijnlijk een mooi weekend van maken. Wij gaan daarvoor iig ons uiterste best doen! 8) Nogmaals wil ik JULLIE bedanken voor de mooie opkomst en uiteindelijke 'picnic' sfeer! :respect: Zonder bezoekers geen evenement, voor ons was het 200% geslaagd en hopen wij jullie in September 2012 weer te mogen verwelkomen! Hierbij een paar foto's die ik gisteren al "live" op mijn Facebook profiel had geupload. Ik zal de rest van mijn foto's zsm uploaden in mijn gallery op www.AirMighty.com
|
|||
|
|||
Wat een goede locatie zeg!
|
|
||||
|
||||
Super relaxte dag gehad in Apeldoorn! Heerlijk weer, biertje en een en al gezelligheid!
Paar foto's nog gemaakt, komen er ook nog aan
|
||||
|
||||
Ziet er super uit! Zonde dat ik niet kon, ik hoop er de volgende keer toch bij te zijn!
|
||||
|
||||
Beter laat dan nooit... ben even een flinke inhaal race aan het doen wat mijn foto's betreft!
Hierbij wat teasers van de AirMighty Summer Picnic, ik heb er ruim 300 geupload in mijn gallery op www.AirMighty.com
|
|||
|
|||
really awesome cars.... nice to see those old bugs..nice..
|
|
||||
|
||||
Béétje laat.... maar mijn foto's van de picnic staan ook online!
Check www.volksfahrer.nl ! Hier alvast een paar: |
|
||||
|
||||
Gaaf!!! En mooie foto's ook!
En dat bij het Kristalbad, wat heb ik daar veel gezwommen vroeger. Kom zeker een kijkje nemen als het weer georganiseerd word dit jaar.