|
||||
|
||||
"Turbodiesel"-middenkap vierspaaksstuurwiel
Hallo!
Ik ben op zoek naar een middenkap voor mijn vierspaaksstuurwiel met daarin de tekst "TurboDiesel". Het betreft een dergelijk stuur (ter illustratie): Ik heb de middenkap met "GTI" eventueel beschikbaar om te ruilen... Alvast bedankt! Geert
|
||||
|
||||
ik heb zoiets nooit gezien! bestaat dat??
wel stoer dan
|
||||
|
||||
Yep, bestaat... Er staat er ook één op Marktplaats, maar die wil er minstens €75 voor hebben!!!
|
||||
|
||||
Upje?
|
||||
|
||||
heb alleen zonder text in de aanbieding
eventueel met een leder stuurwiel erbij...
|
|||
|
|||
Quote:
Als je uniek wilt zijn en gewoon zo'n stuur wil hebben zou ik die op Marktplaats gewoon kopen
|
||||
|
||||
Tja, maar "waarde" is een relatief begrip. Zo vind ik ook dat ik in een zeldzaam huis woon. Om die reden kan ik het voor een miljoen te koop zetten, met de opmerking dat het dat echt wel waard is omdat je het zelden tegen zult komen. Maar je zult uiteindelijk toch iemand moeten vinden die het er voor neerlegt?
Ik vind € 75 voor zo'n kapje (want het is ook alleen het kapje) gewoon teveel, dan rijd ik wel door met "GTI"... @Dexter: dat is helaas ook mijn ervaring op o.a. VF... Op andere fora is er soms minder "handelsgeest", en speelt het elkaar helpen een grotere rol, dus wie weet?! Niet geschoten, altijd mis, toch?
|
||||
|
||||
Gevonden, voor €45 incl. verzending...
(volledig stuur overigens) Prijs vermeld voor de benchmarking, om te laten zien dat sommige bedragen echt niet goed onderbouwd zijn. Zeldzaam, maar wel gevonden binnen een week? En dat zonder m'n stoel uitgekomen te zijn...
Last edited by Oudelut : 04-03-2010 at 15:21. |