#1
|
||||
|
||||
larsstolwijk
Ik zal mij hier dus ook even voorstellen.
Ik ben al een tijd lid en in het begin actief geweest hier op dit forum, maar tijdje afwezig geweest. Hier nog even kort wie ik ben; Ik ben Lars Stolwijk, 19 jaar, wonend in Bodegraven en studeer in Technische Informatica in Utrecht en altijd al een VW fan geweest Eerst heb ik een VW passat 3b gehad; En nu de auto die ik zo graag wil! een Golf 3 Variant Met nieuwe Borbet BS velgen eronder: En potverredikkeme wat rijdt hij lekker Maar sinds eigenlijk het begin heb ik beetje problemen met de motor... Dat hij soms moeite heeft met starten, en bij het accelereren begint te stotteren en niet veel meer vaart maakt. En dan ook bij het stationair draaien soms bijna uitvalt en niet netjes loopt. Of wanneer hij stationair draait en ik wat meer gas geef hij sputterd en uitvalt. Dus ook wanneer je voor een stoplicht staat, of wilt invoegen op de snelweg enzo. Oftewel, totaal niet veilig. Nu is er al aardig veel vervangen/aangepakt sindsdien door het garagebedrijf. Te noemen: -Nieuwe bobine -Nieuwe verderlerkap + rotor -Reiniging ontstekingshuis -Luchtfilterhuis gecontroleerd -Bougiekabels vervangen -Afstelling van onstekingstijdstip aangepast -Nieuwe bougies Maar dit alles heeft tijdelijk eventjes geholpen, maar het probleem doet zich nu weer voor dat de motor stottert bij gas geven wanneer hij rijdt, en bij stationair soms uitvalt als ik wat meer gas geef. Onwijs vervelend, want het voelt gelijk minder veilig. Iemand toevallig hier ooit al eens ervaring mee gehad? of suggesties? Het betreft een Golf 3 Variant 1.4 van eind '97 Met een groet, Lars Stolwijk Last edited by larsstolwijk : 02-03-2010 at 18:30. |
#2
|
|||
|
|||
Alle vacuum slangen gecontroleerd?? Ook die van de rembekrachtiger naar inlaat.
|
#3
|
||||
|
||||
Poeh, zou je daar misschien meer informatie over kunnen geven waar die precies zitten, en wat er mis mee zou kunnen zijn?
Bedankt voor je post Groet |
#4
|
||||
|
||||
Vacuumslangen zijn die kleine slangetjes met meestal gevlochten doek erom heen. De slang naar je rembekrachtiger (grote ronde zwarte trommel rechts voor) naar je inlaat zit links aan de voorkant van die trommel vast! .
Die slangen controleren of ze uitgedroogd zijn, of gescheurt. |
#5
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|