|
|||
|
|||
mijn foto blijft te groot!!!!
ik wil een fototje bij mijn naam
maar ik heb hem verkleind maar hij blijft hem af wijzen!! verkleind tot 30 bij 20 |
|
||||
|
||||
Quote:
dan is ie waarschijnlik in kb te groot ofzo. ik heb ook nog steeds de 1e foto erop omdat ik blij was dat ie er stond
|
||||
|
||||
niet groter dan 19.5kb
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik neem aan dat dit een .bmp bestand is? Probeer hem met paint te bewerken en sla hem op als een .jpg of .jpeg bestand, dan gaan je kb's een heel stuk omlaag! |
|
|||
|
|||
hehe, ik ben ook maar gestop met proberen, hij blijft te groot jah
|
|
||||
|
||||
Als je Photoshop ofzo hebt, kan je ook de kwaliteit verlagen bij het opslaan.. Misschien dat iemand dat voor je kan doen.
Ik kan het evt ook wel |
|
||||
|
||||
heb je wel een geldig bestandsformaat?? jpg of jpeg of bmp of gif??
Niet iets exotisch? Marc?
|
||||
|
||||
mail hem anders even naar marc @ volksforum.com ,dan verklein ik hem wel voor je
|
|
||||
|
||||
Ik heb de foto naar mezelf gemaild vanuit mijn fotoalbum met: "kopieren naar e-mail ontvanger"
Dan kun je nog kiezen in welk formaat en dan gaan de Kb`s wel naar beneden Idd wel een gepruts
|
||||
|
||||
De foto openen in paint, dan alles selecteren (ctrl+a) en kopieren(ctrl+c). Dan een nieuwe paint openen en grootte van afbeelding naar 5x5 ofzo zetten en dan plakken(ctrl+v). Dan Opslaan Als (f12) en dan type je een naam, en als extensie kies je JPEG. Dan moet de afbeelding qua Kb's wel goed zijn denk ik
|