|
|||
|
|||
Fasterd
Hallo, ik stel me maar even voor hier, ik ben sinds vorige donderdag in het bezit van een Golfje uit 1978 die al z'n hele leven Nederlander is.
Het is een LS 1500 automaat, zonder apk, blauw, veel werk, maar wel hard op de juiste plekken en volledig orgineel. Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet, iig moet ik eerst zorgen dat ie apk krijgt. Daarna zal ik de tand des tijds er uit moeten rammelen, hij heeft 6 jaar stil gestaan. Foto's heb ik nog niet, ik ga 'm komende week ophalen op een aanhanger. De remmen werken niet en het water loopt lachend via de rubbers naar binnen.. **Ik zoek nu voor de apk iig een pompje voor de ruitewisser vloeistof** Orginele radio er nog in, die moet ik ff maken.. Verder komt het nog wel... Leuk om weer eens op een forum te zijn, ik hoop veel te leren over mn nieuwe hobby en misschien jullie ergens in te kunnen bij staan Groeten, Fasterd Last edited by Fasterd : 13-04-2010 at 18:57. |
|
||||
|
||||
welkom hier en voor advies en onderdelen zit je hier ook wel goed veel plezier hier
|
|
||||
|
||||
welkom.
|
|||
|
|||
Thanks
|
|
|||
|
|||
Ok, ik ben bijna klaar om de raamrubbers te gaan bestellen, maar waar doe ik dit het goedkoopst?
Zijn er nog ergens sets te bestellen met het chrome erbij? En een schroefsetje, wat is aan te raden? (Hoeft niet het duurste te zijn, maar een gemiddelde set die het goed uithoud en niet te erg stuitert.) Tankx alvast! |
|
||||
|
||||
welkom hier
|
||||
|
||||
Welkom
|
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
|||
|
|||
Thankx jongens
Ik hoop morgen ochtend de golf te gaan halen, 2 uur heen 2 uur terug zonder e achter b... Morgen foto's dus hoop ik en dat is dan ook de eerste keer dat ik 'm in het dag licht ga zien haha. Ik ben benieuwd :P |