|
||||
|
||||
vdo en motometer problemen
jaja hier ben ik weer
had ooit een setje metertjes gekocht om men auto op te fraaien ,, nu ik ze wil aansluiten heb ik enkele probleempjes 1. een olietemperatuur meter van motometer van de sensor naar de meter is een ope gevlochten koperen kabel ? hoe werkt dit en hoe aan te sluiten ? 2. ooit een nieuwe watertemperatuur meter gekocht ,, een kabeltje van signaal op de meter naar de sensor , van + op de sensor naar + op de accu idem met de massa ,, dit werkt niet ,, doe ik iets verkeerd ( getest in een pot met water van 80 - 90 graden ) 3.vacuum meter ,, hoe hard ik er ook aan zuig met men mond het pijltje beweegt niet >> stuk ? 4. vdo oliedrukmeter ,, de sensor ontbreekt ,, iemand een idee wat dit kost ? of iemand nog iets liggen grtz
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een oliedruksensor voor je, maar hangt af van het aantal bar wat je meter aangeeft of ie werken gaat
|
|
||||
|
||||
Quote:
1.is een mechanische temp meter met capillaire leiding. sensor op z'n normale plek monteren en de verlichting aansluiten, 2. Heb je de sensor ook vervangen? of is die nog ori 3. ff aansluiten op vacuumleiding, dan weet je het zeker 4.Kun je bij Biesheuvel nieuw bestellen |
|
||||
|
||||
Quote:
is tot 8 of 10 bar dacht ik
|
||||
|
||||
Quote:
1. als ik enkel de sensor op de juiste plaats monteer doet dit niets , of moet je stroom krijgen via de lampjes ? 2. de sensor is die standaard bij die meter bijzat 3. mijn vacuum leiding gaat niet harder zuigen dan mijn mond vrees ik :s 4. ok bedankt , zal het eens bekijken alvast bedankt !! grtz
|
||||
|
||||
1.De stroom is alleen voor de verlichting, moet het zonder ook doen
2. volgens mij doe je alles goed, slaat die helemaal niet uit? 3. dan is die overleden 4. graag gedaan |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet je een echte VDO pakken, ik heb deze geprobeerd, maar doet het niet. |