|
|||
|
|||
35i b3 1.8 8V PB-blok automaat GL
hey, kijk hier al even rond op forum maar vond het tijd om eens projectje te posten, zit momenteel aan de 5de 35i in mijn bezit, de eerste 2 waren niet echt noemenswaardig, maar we beteren zullen we maar zeggen
foto's van een paar van de vorige projecten deze zijn dus ondertussen allemaal verkocht, maar de US stukken van die zwarte heb ik niet vekocht, en de velgen ook niet, de velgen gaan niet meer gebruikt worden op mijn nieuwe 35i, aangezien ik er wel erg laag op moest rijden :roll: was niet leuk meer voor een daily dus dan zullen we eens op de proppen komen met het huidige project kleur: soort van goudbruin metallic -GL -sportstoelen met comfort (velours) bekleding -airco -verwarmde stoelen -verstelbare achterbank -elektrisch regelbare buitenspiegels - 4 elektrische ruiten -zonnegordijn op hoedenpank -gt-spoiler op koffer (gaat er weer af) -cassetehouders naast handrem -uitklapbare (met drukknop) bagagevakjes in deurpanelen - MFA -1.8 8V motor, code PB -automaat met elektronische sportknop -ABS -stuurbekrachtiging -eerste eigenaar met 150.000 km ondertussen is hij voorzien van en AP schroefkitje en US koffer verdere plannen: GT-kit, gecleande bril vooraan, gecleande koffer (logo's en spoiler weg), GT-logo's in zijknippers en zwarte dakhemel, kit op de airco zodat deze op nieuwe type aircogas kan draaien, bbs lorinser velgen met hart in kleur van de wagen heb voorbeeldfoto van welk setje het is, mijn ziet er nog niet zo fris uit deze passat moet volledig af zijn tegen wörthersee, dus ik hou jullie op de hoogte, laat de reacties maar komen... grtz |
|
||||
|
||||
gave plannen,ik ben benieuwd.
|
||||
|
||||
ook hier blijf ik deze volgen
|
|
|||
|
|||
thx!
ondertussen de passat voorzien van een nieuwe benzinepomp want die deed het niet meer grtz |
|
||||
|
||||
gezien je vorige passat´s ben ik wel benieuwd wat hievan geworden is..
|
|
|||
|
|||
altijd al van dit type passat gehouden!
maak er iets knap van! |
|
||||
|
||||
volgens mij is deze alweer verkocht