|
||||
|
||||
Motoren en bakken Passat 32b 33/32 Audi 80 ...
bak QC van een 1300. (telleraandrijving mist) 40 euro
Motor 1800 (DS) met een lekke carb (waternippel gebroken) 160k gelopen, liep prima, staat al tijdje stil, start en loopt wel maar niet heel netjes. Geen dynamo aan! weg Motor 1600 DT, knap blokje, 206k, koud niet zo lekker dankzij carb/choke, verder heel fijn motortje! (geen dynamo aan!) Bak 5V, zit aan de DT vast, schakelt strak DT+5V=200 euro de bakken zijn 4bak, voor verhoudingen etc --> www.passat-kartei.de ik hoor t wel, via PB!
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius Last edited by Zollie : 22-03-2010 at 08:14. |
|
||||
|
||||
huphup
niemand een nieuw 1600je nodig of een 1800 om aan te klussen? doe een bod!
|
||||
|
||||
50 euro voor de DS, eventuele bak niet nodig?
|
|
||||
|
||||
bak die eraan zit houd ik zelf!
50 euro is accepté! zit nog in de wagen maar gaat er volgende week uit. Je kan m volgende week ophalen dus! groeten
|
||||
|
||||
Is het een probleem als ik m niet meteen oppik? Ik ben vanaf volgende week aan t verbouwen en verhuizen..
|
|
||||
|
||||
Geen probleem!
Als je ff laat weten wanneer je m oppikt. In het weekend help ik je met inladen, doordeweeks wijst mn vader je de weg naar de schuur, en vind je m vanzelf laat maar horen via pb wanneer t je uitkomt! UP voor de 1600 DT motor!!
|
||||
|
||||
Top, gaat goedkomen!
|
|
||||
|
||||
Jo Arne, de motor ligt hier nog, hij huilt af en toe een beetje omdat ie je mist...
UPje voor de DT motor en 5V versnellingsbak!! doe een bod
|
||||
|
||||
Ik mis hem ook, ik kom m echt ophalen maar momenteel kan echt effe niet...
|