|
||||
|
||||
mk1 cabrio carosserie ,, eventueel tegen mk1 spul
hierbij bied ik een lege carosserie ven een golf 1 cabrio aan !
wat er nog opzit :: - deuren -ruiten - benzinetank - kofferklep kan eventueel nog wat spul bij want heb nog veel onderdelen ,, vraagprijs is biedprijs ! het is een belg van het jaar 91 foto van hoe de auto compleet ineenstak vind u hier :: http://www.2dehands.be/autos/auto-o...o-69730793.html het gaat dus om deze carosserie , perfecte staat , enkel een deukje net achter de rechterdeur , als je inzoomt op foto 2 is het zichtbaar ik zoek nog volgende onderdelen ,, - tittentacho met dashbord - spatlappen van golf 1 - rode grote achterlichten golf 1 - houten sportstuur met naaf golf 1 of zo'n spucknapf - kofferklep golf 1 - us knipperlichtmodule - chrome lijstjes voor ruiten , zijkanten en voorgrill - zwarte skai deurpanelen golf 1 2deurs ( bn ik nog niet zeker van) - klemmetjes voor wieldoppen mk1 ( wil ik zo ook wel overnemen ) en chrome bumpers heb je 1 of meer van deze spullen en kan je iets doen met een cabrio carosserie dan komen we wel iets uit ,, laat dan maar iets weten , ik kan eventueel bij opleggen zoals bij de bumpers nzo ! men email is jellekevda@hotmail.com grtz jelle
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelleke vda : 22-02-2010 at 18:37. |
|
|||
|
|||
Wat is de vraagprijs precies dan?
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
Quote:
ik had geen idee over prijs :s, maar aangezien het verplicht was , uhhm 250 maar valt over te praten , zeker als je 1of meerdere onderdelen die ik zoek hebt ! grtz
|
||||
|
||||
foto's gelinkt
wil eventueel ook wel ruilen tegen tittentacho met dash of spucknapf
|
||||
|
||||
bij http://golf1onderdelen.nl/
kun je bij Golf MK1 => nieuw => rubbers en afdichtingen => 3 rijen omlaag helemaal rechts chrome lijstjes voor ruiten bestellen. Erik.
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt is goedkoper dan ik dacht , dan is de chrome teminste nog in goede stat ! bedankt grtz