|
||||
|
||||
Vert on (Kompressed) Air
Na een T2 dokaatje, toch maar weer terug naar een VW Kever.
Nu gaan we maar voor een cabrio, body opzich is wel in redelijke staat maar heeft nog wel wat aandacht nodig. Er is nu wel het een en ander strak gemaakt met plamuur, maar er zijn nog een paar plekjes die 'gebraden' zijn en even ietsje strakker mogen. Plan is om de body en het chassis te laten stralen om te zien waar de echte aandachtspuntjes liggen. Maar goed, overall is het een solide basis! Ok, tijd voor een paar plaatjes: En een paar leuke cadeautjes erbij: Kap in redelijk goede staat, alleen vuil Nog een hele harde en deftige motorklep en kofferklep Verder is het plan om de kever op een deftig airride setje te zetten en komt dit stukje speelgoed op de 1200 torreke Ik heb eindelijk weer wat tijd gevonden om wat te gaan doen de komende weekeinden, dus ik hou hier weer een verslagje bij!
|
||||
|
||||
Veelbelovend project We houden em in de gaten
|
|
||||
|
||||
Ga je deze motorklep er ook opzetten? Of ga je nog op zoek naar een correcte klep?
Hoewel correct... hij is in het verleden al eens omgebouwd naar lange voor en achterklep, of zie ik dat verkeerd? (bouwjaar?)
|
|||
|
|||
Als ik terug kijk naar je DOKA gaat dit zeker ook een vette ride worden