![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goeiedag em
Ik zat me te bedenken dat ik me nog nooit voorgesteld had ![]() Ik ben Luppo alias Systreme, mede Bestuurslid van Vwteampg. Kom uit het Mooie Winschoten. Ben 30 Jaartjes Jong en een echte Auto-gek. Heb eigenlijk van alle soorten merken gehad,als ik alles moet opnoemen blijf ik bezig. ![]() M,n Wagenpark is Momenteel alleen Vw. De Daily is Momenteel een Passat 35i 1.8 van 96. Niet zo intressant ,maar het rijd. ![]() Voor de Hobby heb ik m,n een Golfje 1 Cabrio van 86 met hele rits aanpassingen naar eigen smaak. ![]() Was Tevens Onze Trouw auto. ![]() Heb ook nog een Golfje 1 Gti van 83 Eigenlijk redelijk Origineel,word nog Originele omdat ik een setje originele stalen Gti velgen gekocht heb. ![]() Heb ook nog andere Hobby en dat is Motorrijden. Rij Momenteel op een Suzuki Gsx-r 750 van 2006 ![]() Dit alles word bewaakt door m,n andere grote Trots. ![]() Maar heb nog wel meer Hobby's zoals Internetten,Koi's en nog veel meer ![]() Wil je meer weten Vraag gerust ![]() Groet'n Oet Winschot'n ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nette wagens !
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom, mooie auto's! Vooral je cabrio en je Golf 1 bevallen me goed.
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier meneeR
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thxx Luitjess
![]()
Daily: Ford Mondeo 2.0 TDCI Hobby:Golf 1 Cabbie 20Vt in opbouw 1986,Honda cb bol'dor 900cc 1983.Honda Blackbird 1100 1999. Laat ider in z,n eigen Waarde ![]() www.vwteampg.nl De Vwclub van Prov Groningen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo ff kleine Update Van deze kant
![]() Cabrio omgebouwt naar Digifant 1 ![]() Had geluk dat ik voor alles bij Arjan terecht kon qa Onderdelen en Custommade Inlaatbuis ![]() Voor de rest qa Ombouw tjah ![]() Der zit nu een Digifizz in en G60 remmen voor,Clifford alarm. Smoke lampen rondom en nieuwe 16 Inch Wielen. En vandaag em een afneembare sleurhut haak gemonteert ![]() Zo ff een paar piccie's ![]() Inlaatbuis ![]() ![]() ![]() ![]() De sleurhut Haak is voor: ![]() Gaan we Mooi mee naar Jarestreffen ![]() Komende tijd zijn we meer bezig met de Dichte Gti Gezien die een tijdje geleden geploft is op de Snelweg. :| Komt gewoon weer een Nette dx blok in. Plus kleine verandering qa Luxe. ![]() Zo dat was het em,zal vast nog wel iets vergeten zijn,zoals gewoonlijk ![]()
Daily: Ford Mondeo 2.0 TDCI Hobby:Golf 1 Cabbie 20Vt in opbouw 1986,Honda cb bol'dor 900cc 1983.Honda Blackbird 1100 1999. Laat ider in z,n eigen Waarde ![]() www.vwteampg.nl De Vwclub van Prov Groningen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja idd,je hebt andere wielen ![]() Staat hem goed hoor! |
|
|||
|
|||
![]() Welkom,dikke cabrio
![]() ![]() |