|
|||
|
|||
US audi 90 2.3E
Hallo,
Ik ben Roy, 16 jaar en 7maanden oud, woon in Balen België. Mijn hobby's zijn fotografie en auto's. En zit een paar weekjes eigenaar van een Audi 90 van 1990. Omdat het een redelijk zeldzame is wil ik hem redelijk standaard houden buiten wat lager en wat extra's Een audi 90, bijna niemand kent het model maar is een luxereuzere audi 80 met een 5cil. motor. De specs: 2.3E 5cil. 136 pk Schuif-kanteldak Geïmporteerd uit de Halifax US meteen in 1990. Mislampen Velours interieur 4 electrische ruiten Stoelverwarming diverse lampjes (voorbereiding op ) airco is er blijkbaar afgehaald maar valt terug te zetten ... Plannen: EERST: Bumperstips herspuiten -Krassen er proberen uit te poetsen op dak flanken, koffer(door wasstraat of takken of dergelijke) - Trekhaak er onderuit (DONE) - Nieuwe stootlijsten - Motorkap, zijschermen en voorbumper herspuiten - 15" Audi Speedline velgen (GEZOCHT evt te ruilen tegen enzo cupvelgen met banden) - verlaging (-40mm of -60mm) - einddemper er af en een buis er tegen aan met sierstuk(jes) - US module - ICE ( Nieuwe speakers, woofer en versterker) - details - misschien een spoiler? - als hij echt bevalt een repaint ... De lak (zo is het op de koffer en zijflank. op het dak en deur(en) minder erg. Nog wat foto'tjes Uploaded with ImageShack.us EU 90 met US 90 Uploaded with ImageShack.us De lak (zo is het op de koffer en zijflank. op het dak en deur(en) minder erg. Uploaded with ImageShack.us Mvg Roy Mvg Roy |
|
||||
|
||||
leuke wagen
|
|
||||
|
||||
Idd een leuke wagen
|
|||
|
|||
Dank u. Wel wat werk aan maar beginnen met de roest en de lak. Zondag komt iemnd hem proberen te polieren.
Als het lukt kan hij nog eens terug komen Keuze voor deze auto was snel gemaakt met al de opties ( heeft ook cruise control) en zeker omdat mijn pa er ook eentje heeft maar wel inNIEUW staat |
|
||||
|
||||
Komt deze uit hoogeveen?
|
||||
|
||||
Dit zijn erg toffe modellen! Ben benieuwd hoe hij wordt.
|
||||
|
||||
Dit is een leuk US model ! Wees er zuinig op, maar dat komt goed met wat ik gelezen heb.
|
|||
|
|||
Die ken ik van het Autoweek forum!
Vraagje: hoe doen ze dat in België met die nieuwe kentekenplaten? Dat gaat toch nooit passen? |
|
||||
|
||||
nice!mooie aankoop,ben benieuwd hoe het word.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat ik Motorkentekens krijg, kleine vierkantjes. Volgens mij kan je dat kiezen. Klopt staat ook op het Autoweekforum! Morgen een potje Commandant Car polish Nr. 5 gaan halen en de krassen er proberen uit te halen. Zou blij zien als er toch een groot deel weg gaat. En morgen gaat hij ook 4 cm omlaag dmv. veertjes Last edited by Wauwdi : 13-12-2012 at 18:52. |
|
|||
|
|||
Ondertussen verlaagd:
Borbet velgen: Mvg |