|
|||
|
|||
19" O.Z. Raffaello 5X100
Hallo,
Zoals hier boven al beschreven verkoop ik mijn 3 delige O.Z. Raffaello's. De velgen hebben de volgende specificatie's: 8JX19 5X100 ET35 Hand Polished. Ik heb de wielen 1,5 jaar in mijn bezit gehad en zijn in perfecte staat. ik heb er 215/35R19 Kumho Ecsta KU31 omheen zitten en zijn echt zo goed als nieuw. Vraagprijs voor het set met banden € 2250,- foto's De velgen zijn te bezichtigen regio dordrecht z-h Groeten Vincent Last edited by hustler : 12-02-2010 at 18:39. |
|
|||
|
|||
Eventueel ook . Botticelli's te koop!!
Spec's: 8JX19 Botticelli III HLT Crystal Titanium. ET35 5X100 Met 215/35R19 Kumho Ecsta SPT KU31. Setprijs € 4450,- Geen onzin biedingen dit is een serieus set wielen. eerst centjes tellen, vrouw vertellen en dan mij pas bellen!!! Foto's op aanvraag. |
|
|||
|
|||
Prijsverlaging voor de Raffaello's € 2000,-
ze liggen een beetje in de weg voor nieuwe project velgen!! |
|
||||
|
||||
He vincent,
Welke velgen heb jij dan weer op het oog? Nieuw seizoen,nieuwe velgen? Zie je wel weer een keer voorbij rollen, succes met de verkoop van de velgen. Gr steve (blauwe mazda 3 en tegenwoordig golf 1 )
|
||||
|
||||
superrr mooie wielen maar even offtopic.......iemand meer foto's van die touran??????????????????
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat je dan even moet kijken op www.luchtvering.info ik heb hem die velgen ook geleverd. Groeten |
|
|||
|
|||
KICK!!
|