|
||||
|
||||
klauwen en brackets van een gti 8v mk 1/2
gezocht: voor remmerij.
ombouw voor mn 1.1 golfje uit 77. ik zoek klauwen en brackets van een gti 8v mk 1/2 liefst in goede staat mag ook inclusief schijven en blokken zijn mits het wel geventileerde schijven zijn. bied maar aan groetjes bas |
|
||||
|
||||
iemand?
|
|
|||
|
|||
ppfff heb ik nog wel ergens liggen, maar dan zal ik eerst moeten zoeken. en word deze week echt niet wat ben tedruk met mijn eigen mk5 en heb nog een mk5 staan voor demontage.
|
|
||||
|
||||
k heb nog wel klauwen liggen van een MKII fire and ice 8v
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een setje VWII klauwen liggen, inclusief de fusees en dergelijke. Dat is volgens mij wat je zoekt, niet?
Stuur me maar even een PB als je interesse hebt.
|
|||
|
|||
Let op
VWII klauwen moet je de remblok houders erbij hebben [voor ombouw op golf1] Wat ook kan is met adaptors GERLING 54 van een late 16v [254] of van een G60) [280] gebruiken |
|
||||
|
||||
Als niemand je kan helpen heb ik ook alles liggen.
VWII klauwen met houders, fusees en remschijven, blokken zijn er ook bij. Wat is al dit waard? 50 euro? Dit alles komt van een MK2 diesel en ik heb ze ook op mijn MK1 1.1 gehad.
|
|||
|
|||
remmen
hallo ik heb nog alles compleet liggen van een gti type1 zijn gewoon 2 complete poten zonder de schokbrekers deze zijn al verkocht
samen dacht ik aan 75 euro mvg eric |
|
||||
|
||||
nogmaals ik heb alles wel liggen wat je nodig hebt PB me maar ff
|
|
|||
|
|||
Quote:
We hebben hier nog een complete set liggen, bijna nieuw, dus nieuwe schijven en blokken, inclusief fusees en brackets (wiellagers zijn niet in topstaat) Voor 150 euro mag je de set hebben |