![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb sinds kort een seat arosa uit 2005 en nu heb ik nog een ongebruikte 16,5cm composet liggen die ik er in wil zetten
Nu heb ik 1 van de deurpanelen er afgehaald en zag ik dat er standaard met popnagels een plastic buis in zit met 13cm speakers er in Is het mogelijk om met bijv andere ringen en zonder die behuizing 16,5cm speakers in te plaatsen? Ik wil wel mijn orginele deurpanelen/bakken behouden overigens Hoop dat iemand me verder kan helpen Gr Marc |
|
|||
|
|||
![]() JA dat kan...
popnagels uitboren, ringen maken uit MDF (of kopen bij een automat), beetje hobbyen en klaar ![]() ori speaker uitgeboord ![]() ![]() oud vs nieuw ![]() dubbel 18mm MDF, ingesmeerd met polyesterhars (tegen vocht) ![]() ![]() beetje verder hobbyen, en het eindresultaat: ![]() ![]() succes ![]()
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey bedankt voor de snelle en duidelijke uitleg!
![]() Hoe heb jij de ringen vast gezet als ik vragen mag? Had dit idee ook inderdaad zo in mijn hoofd maar wou het even zeker weten voor ik de boel ging slopen |
|
|||
|
|||
![]() lange bout verzonken in de MDF ring, gewoon zo de deurplaat in
![]()
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok dank je, zal eens even aan het klussen gaan dit weekend als het weer beetje mee werkt ![]() Heb je overigens composet geplaatst of losse speakers, zo ja waar heb jij de verdeelkastjes van de composet geplaatst? |
|
|||
|
|||
![]() ik heb de Audio System Helon 165...
filters kun je evt. in de middenconsole achter het kachelpaneel kwijt...
![]() |