|
|||
|
|||
VW Golf 3 Cabrio 2.0 Avantgarde 1996
Volkswagen Golf III Cabrio 2.0 Avantgarde uit 1996
Deze strakke cabrio met 2 liter motor (115pk) met slechts 170700km op de teller (aantoonbaar) is te koop Onderhoudsboekjes aanwezig incl. NAP registratie! Gloednieuwe winterbanden met nette sportvelgen Trekhaak voor de liefhebber. Het interieur is supernetjes, geen scheuren. Verdere opties: Electrische ramen, electrisch dak, stuurbekrachtiging en centrale deurvergrendeling, JVC radio mp3 speler APK t/m augustus 2010. Prijs 3100 euro • Rekeningen van servicebeurten kunt overlegd worden • Auto staat in NAP STANDAARDUITRUSTING / EXTRA ACCESSOIRES • 1 airbag • 2 hoofdsteunen achterin • Sportstoelen • In hoogte verstelbaar stuur • Stuurbekrachtiging • Elektrische spiegels • Radio met MP3-speler • Centrale vergrendeling • Elektrische zijramen voor en achter • Vaste trekhaak BANDEN Gemonteerde banden: Winterbanden• 14" aluminium velgen • Voorbanden, meer dan 3 mm profiel • Achterbanden, meer dan 3 mm profiel STAAT Inwendige staat:• schone stoelen, matten en interieur Onderhoud • Laatste servicebeurt uitgevoerd bij km 153.502 Servicebeurten uitgevoerd:• Alle servicebeurten uitgevoerd, onderhoudsboekje afgestempeld door een erkende merkdealer • Distributieriem vervangen bij km 120.596 Mijn nummer is 0653231429 Ik had deze cabrio maar een paar weken geleden gekocht voor mijn vrouw. We hebben een nieuw huis op het oog wat we echt graag willen hebben. Dit is de reden dat de cabrio moet worden verkocht, extra financiële ruimte kunnen we natuurlijk straks heel goed gebruiken. Last edited by GolfVI260Abt : 08-02-2010 at 08:26. |