|
||||
|
||||
Slot aub
Hallo,
ik ben op zoek naar een Golf of Jetta diesel bj '85 tot '90 voor weinig geld. Geen apk geen bezwaar. Het gaat hier om een TDI ombouw dus casco zonder motor zeer welkom zolang alle papieren en kenteken aanwezig zijn. Heb je toevallig iets staan? Stuur me dan een pb'tje!
Passat & Golf Last edited by VwPsycho : 03-05-2010 at 22:56. |
|
||||
|
||||
golf 3 tdi uit 96
met 10 maanden apk beetje roest op de voorschermen en hier en daar een butsje start , loopt en rijdt perfekt 320.000km 1000 euro |
|
||||
|
||||
Bedankt voor je reactie maar ik moet eerst een Golf mk2 diesel op kenteken hebben en daar de nodige aanpassingen verrichten. Daarna kan ik me op het blok concentreren. Het moet ook zeker een 110pk zijn. Aangezien ik een financiele tegenslag heb gehad is het hele project zowiezo tot onbepaalde tijd uitgesteld. Niet alleen dat maar ik wil mijn Passat 100% in orde hebben en ik heb nog een Kever project lopen waar ook weinig aan gedaan wordt....druk druk druk!! Een typish verhaal van teveel hooi op je vork scheppen. Ik ben dus op zoek naar een kale carroserie Golf 2 diesel met kenteken voor weinig geld, het liefst gratis ophalen. Ik hoor het nog...
|
||||
|
||||
Jade groene MK2 TD van Rowan... staat nu op pagina 3 of 4....is niet gratis. wel een gave basis...
|
|||
|
|||
mijn jetta gtd intercooler is ook zonder motor te koop, nette harde auto
|