#1
|
|||
|
|||
voorbeeld ultime wegligging
Deze kwam ik tegen op you tube
http://www.youtube.com/watch?v=GPT3...feature=related hoop dat ie van mij met de wellms kit ook zo kan hoeken |
#2
|
||||
|
||||
dat gaat niet lukken met alleen een wellems-kitje
daar zitten meestal 3hoekige draagarmen onder!! Dreieckslenkers of een ander soort hulpframe. |
#3
|
|||
|
|||
mn sleutel maat zei al zoiets
door een normale stabi zakt ie gewoon in en hou je de wielen op de weg maar t zal vast beter rijden als dat ie eerst deed en ik moet zeggen zo n standaard 0.9 met normale veren dempers enz gaat best snel de bochten door maar dat komt door (heb ik me laten vertellen) dat de polo een lichte auto is met een goede verdeling lichte motor enz t zal vast wel goedkomen vind het wel eeen super filmpje zo ie zo al die bergcup filmpjes
__________________
VW POLO 1f 1981 project VW Touran familie cross VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily |
#4
|
||||
|
||||
weet of heeft iemand een site waar je dit soort draagarmen kan vinden?? doe ffe eem Pm plzz of post het hier gr thom
|
#5
|
||||
|
||||
http://www.wlmotorsport.de/index.ph...r-fahrwerk.html
http://www.kwl-motorsport.de/ ze zijn wel heel erg prijzig en als je ze zou kopen zou ik de maten er wel eens van willen hebben |
#6
|
||||
|
||||
Salzman frame. zelfbouw. {helaas niet van mij.} http://www.althaus-motorsport.de/ Bauart: Dreickslenker mit Hilfsrahmen Material: k.A. Größe der Gelenke: k.A. Bild: Preis: 750-800€ Last edited by richard-polo : 14-01-2010 at 18:10. |
#7
|
||||
|
||||
gaaf hoor!
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#8
|
|||
|
|||
zeker vet, en dit jaar naar eschdorf
gr marc |
#9
|
|||
|
|||
Krijg je geen problemen met zo'n zelfbouw subframe bij de APK?
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#10
|
|||
|
|||
ligt eraan hoe netjes je het afwerkt.. als het niet opvalt dat het zelfbouw is ziet de keurmeester het echt niet.. voldoet het allemaal verder aan de eisen is er dus niets aan het handje.. en anders kun je natuurlijk altijd ff terug bouwen naar origineel..........
|
#11
|
||||
|
||||
ieder jaar met de apk 'ff' de boel weer naar orgineel sleutelen
|
#12
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 14:39. |
#13
|
|||
|
|||
Deze doet het ook leuk: http://www.youtube.com/watch?v=a61dQ6hwkzQ
Ook een optie: Polo Performance Parts subframe Een Polo1(f) is trouwens standaard al merkbaar stijfer dan een 2F door het kortere front.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#14
|
||||
|
||||
deze is wat makkelijker na te maken met dit ook zelfbouw Last edited by richard-polo : 14-01-2010 at 21:43. |
#15
|
||||
|
||||
Waarom heeft ie noppenmat op z'n veer-toren?
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#16
|
||||
|
||||
dat was vanwege het geluid, er zat een luchtfilter en een g60 lader
de tuv is nogal moeilijk kwa geluid! |
#17
|
||||
|
||||
hoe houden die -085 bakken het eigenlijk uit met die 16v g40 (60?)s?? zoveel koppel kunnen die bakken toch niet hebben?
|
#18
|
||||
|
||||
Dat is allemaal Onzin!! ik heb nog nooit 1 bak kapot getrokken..{van de atv versie dan he}
De eigenaar van de 16vG60 rijdt met een orginele atv van G40 is net als met laders, als je ze misbruikt gaan ze stuk ja tuurlijk gaat het sneller stuk dan normaal, maar dat de bakken zo slecht zijn als iedereen denkt is niet helemaal correct. scheeld al heel veel als je de 5de versnelling verbreedt zodat die ook genoeg olie krijgt.. en uiteraard wat stevigere lagers en ringen enz.. |
#19
|
|||
|
|||
kijk jongens dit is nog eens een leuke topic geworden wel gaaf al die subframe's. Die ene waar bij staat deze is makkelijk na te maken in combi met die onderstabi dat wil ik wel proberen. (ooit ) wel mooi die 16v g60. Nog ff richard en dan is die van jou ook klaar toch?
__________________
VW POLO 1f 1981 project VW Touran familie cross VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily |
#20
|
||||
|
||||
wat is er aan de atv dan sterker dan pak m beet een ahd? behalve dan de bouten in het diff (geloof ik) mijn ahd moet het straks ook liefst lang uithouden
|