|
|||
|
|||
afslaan lekker koud weer weer
Is dit weer bevrorencarburateurweer weer?
M'n kevertje slaat het eerste kwartier bij elke rotonde af. Daarna istie lekker warm en loopt als vanouds als een zonnetje en stationair ook Onder de slang achterin de motorruimte die naar de aanzuigluchtvoorverwarming gaat zit niets. Is dit plaatwerk te koop bij paruzzi? Heb nog ff gekeken naar de spruitstuk elektrische voorwarming van Paruzzi, vond ik best prijzig. Iemand hier ervaring mee? Ronald |
|
||||
|
||||
Je bent niet de enige met een kever die afslaat, ik had er ook altijd last van!!
Bevriesd je carb. niet toevallig? Dat gebeurde bij mij dus wel. Voorverwarming verstopt, dus nieuwe voorverwarming erop laten zetten en nu gebeurd het niet meer. Nu rij ik met een carb. waarvan het stationaire gedeelte kapot is, ik kan de carb. dus niet afstellen, dus zodra hij op de choke loopt gaat het redelijk maar zodra hij warmer is kan hij of afslaan, of stotteren, of knallen uit de uitlaat, of heel erg stinken naar benzine en verzuipen, of heel hoog stationair lopen en lekker rijden. Blijven kevers. |
|
||||
|
||||
Quote:
[Finkers] Da's lastig als je rechtdoor moet [/Finkers] |
|
|||
|
|||
Quote:
HAHA :biggrin: ROFL
|
|||
|
|||
Quote:
Hejje wattan soon foorrum |
|
||||
|
||||
Moet gewoon de truk leren van gassen met je rechterhak en remmen met je rechterteen. Nooit geen probleem met afslaan tijdens het remmen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ga oefenen............ |
|
|||
|
|||
Nou, opgelost hoor.
Lange slang vanaf luchtfilter direct naar de ruimte waar je thermostaat zit. Shoke versteld, hij blijft nu ietsie langer open. Ietsie rijker gezet en stationair iets opgeschroefd................ zo komtie de winter wel door |