|
||||
|
||||
Nieuwe aanwinst '86 16V
Na lang wachten is ie dan eindelijk vrijgekomen een '86 KR 16v.
Hij reed al ff bij ons in de buurt maar was nooit te koop, na achterstallig onderhoud en wat motor (kleine) problemen, is ie dan nu van mij Er zit wel wat werk aan, maar dat mag de pret niet drukken. Hij is helemaal origineel, alle kapjes sitten er nog op, 1e lak, onderhoudsboekjes aanwezig tot 133.500 km. Teller staat nu op 165.???. Is in Essen gekocht, en altijd bij de dealer daar onderhouden geweest, en in '96 naar nl gekomen. Maar genoeg voor nu, ik hou jullie op de hoogte qua vorderingen ed. Nu de foto's: Zoals jullie kunnen zien was het ook wel een vetkees. Dus de luchtweger schoongemaakt evenals de klepdeksel, meteen ook de pakking vernieuwd. Nu komen er dikke inlaatbuizen op. Tot de volgende serie foto's
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project Last edited by The Skinnmeister : 12-04-2008 at 18:50. |
|
||||
|
||||
nice nice mooi kleurtje gelukig dat de auto een tweede leven krijgt.
|
|
|||
|
|||
leuke aanwinst
En nog een ori olievuldop opt kleppendeksel |
|
||||
|
||||
Quote:
De kleur is idd gaaf, moet alleen een keer goed gepolijst worden. Want onder de vuiligheid schuilt nog wel iets moois....
|
||||
|
||||
Daar kun je zeker wat moois van maken!
|
||||
|
||||
Mooie auto in een mooie kleur, heb er zelf ook eén gehad. Ik vind het nog altijd een superkleur. Dit was de mijne:
Succes ermee!
|
||||
|
||||
He Skinny
Dat het een mooie auto is en een mooiere auto gaat worden komen wij wel weer uit.Een aantal uurtjes bij jullie pa en ma in de garage zijn we de afgelopen weken wel gewend. P.s. hoe ist nou met psv hahahahaahhahaha Veel succes met de auto en tot van de week. |
|
||||
|
||||
Leuk golfje,,wordt vast wel n mooi waggie
|
||||
|
||||
@ Arnaud, zoiets als de jouwe erbij stond moet de mijne worden. Zat zelf ook al aan die wielen te denken.
|
||||
|
||||
net dingetje man, heb ook zoeentje, houd de kleur origineel zou ik zeggen, er rijden al niet zoveel golfjes meer met deze Uber gave kleur.
|
||||
|
||||
Met deze kleur springt ie er gewoon uit, das wel gaaf.
Als iemand nog een net GTI interieur heeft, grijs/zwart maar dan beter dan wat ik zelf al heb. Of zo'n groen gestreept als wat er eerder hier op het forum stond??? Ik hou me aanbevolen
|
||||
|
||||
Echt een mooi ding zo in racing grun, goed jaar ook
|
|
|||
|
|||
ziet er goed uit
|
||||
|
||||
hee maat laat ff weten waneer je er aan begint
wel ff bellen he
|
||||
|
||||
Zoals ik al beloofd hier de update.
Er is een ander/beter schakelmechanisme gemonteerd, dat oude was echt gaar, en de dikke inlaatbuizen zitten erop. Ben er wel blij mee als ik het zo zie. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Nu ben ik weer met de motor bezig, alleen daar zijn nog wat kleinigheden. Hij slaat aan en meteen weer af???? En als ik het contact er een seconde of 10 op laat begint de cockpit herrie te maken. Iemand hier ervaring mee, of een oplossing??? Ik hoor het graag en houd jullie op de hoogte van de vorderingen
|
|||
|
|||
leveren de brandstof pompen nog wel genoeg druk??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Pffff, ik krijg benzine tot aan de injector, ga er voor het gemak van uit dat ze ook nevelen, ook de koudestartsensor krijgt benzine. Maar hoe kan ik dit testen?? Of gewoon nieuwe pomp eronder
|
||||
|
||||
Erg mooie kleur! Alleen op de 16V geleverd volgens mij, heb er altijd een zwak voor gehad. Succes!
|
||||
|
||||
He Maat
Een heel mooi inlaat spruitstuk.Zag erbij mij wel anders uit.haha.We zullen dit project wel weer aan het lopen krijgen.Is met mijn auto ook gelukt dus met die van jouw ook.Ziet er allemaal al een stuk beter uit als toen je hem kocht. Ik zie en spreek je snel weer |
|
|||
|
|||
Leuke wagen succes ermee !