|
||||
|
||||
Vraagje mbt usa schermen op golf 3 van 97 ?
Ik ben dus van plan om us schermen(origineel zonder knipperlichten in de schermen) op mijn golf 3 van 1997 te zetten in de toekomst.
Nu heb ik in mijn projecttopic wel eens gelezen dat het bij auto's vanaf 1997 verplicht is om knipperlichten in de schermen of ergens op de zijkant te hebben. Wie kan me hier met 100% zekerheid wat meer over vertellen ? Alvast bedankt mvg Marco |
|
||||
|
||||
Is pas in 1999 verlicht geworden.
|
||||
|
||||
en op onverklaarbare wijze geen keuringspunt? als er een gat zit moet er een knipperlicht in,geen gat>geen probleem
|
||||
|
||||
Quote:
Ok us schermen zonder knipperlichten in de zijschermen is dus geen probleem ? Leuk woordspelinkje |
|
||||
|
||||
no problem
|
||||
|
||||
Das mooi want ik heb een setje gevonden en 1 scherm begint aan de onderkant een heel klein beetje roest te vertonen en dat kan natuurlijk niet !
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook usa spatschermen op mn mk3.
Hou er wel rekening mee dat de strip een andere bevestiging heeft en je bij je huidige strip waarschijnlijk de pootjes onderweg moet halen en dan op het spatscherm lijmen of kitten.
|
||||
|
||||
Quote:
Welke strip bedoel je ? De stootstrip die in de schermen zit ? |
|
|||
|
|||
Ja de stootstrip. Een europees scherm heeft 2 gaatjes waar je de stootstrip in popt.
Een mexicaans (usa) scherm heeft één rond gat.