|
||||
|
||||
vanalles voor passat 35 B3 en B4 bj '87-96
Hallo,
zou heb nu bijna lles bij elkaar en deze delen heb ik dus over! Setje spiegels verwarmd en electrisch helemaal gespoten (ideaal om over te spuiten in eigen kleur!) vraagprijs 60 euro Rechter koplamp met knipper vraagprijs 25 euro Rechter koplamp met motor ( electrisch verstelbaar!) vraagprijs 50 euro Setje leren deurpanelen met deurbakken en leren grepen! vraagprijs 75 euro compleet! Setje gespoten deurlijsten in nette staat! ( ideaal om over te spuiten in eigen kleur, omdat de structuur eral uit is! ) vraagprijs 25 euro voor meer foto's en groot formaat zie : http://www.mijnalbum.nl/Album=DBZ3IJXR Alle prijzen zijn vraagprijzen dus goed bod is welkom Groetjes Frans
Klik hier voor Mijn EX JETTA US Klik hier voor mijn EX 35i project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B3 project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B4 project Last edited by CleanedCordoba : 27-02-2010 at 15:28. |
|
||||
|
||||
smoke lampen verkocht! bied maar wat moet er van af
|
||||
|
||||
schop en bied maar wat moet er vanaf!