![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo mensen
Ik zal me ook even voor stellen. Ik ben Bennie visser uit Opperdoes, niet veel mensen ken het maar het licht in west-frieland Ik zelf heb op het moment een bora waar ik dagelijks mee rij. En ben begonnen met het restaureren van me golf 1 die ik al 6 jaar in me bezit heb. Bijdeze wat foro's van de bora en de golf ![]() groetje's
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Veel plezier hier.
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto's hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt
|
||||
|
||||
![]() mogguh Bennie.
heb je Golf effe gezien in het hok maar daar zit nog wel een stief kwartiertje werk in... vwteam met de bora?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yup ik kom met de bora in sept. En weet dat ik een hoop werk aan de golf heb, maar heb tijd genoeg en wat moet ik anders met me tijd doen.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() vind die bora wel netjes
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vindt die velgen dik past goed bij de auto |
|
||||
|
||||
![]() hey hey, mooie wagen! mooie achterlichten ook
![]() grtz DIXI
|
||||
|
||||
![]() Stel mooie wagens heb je daar!
|
|
||||
|
||||
![]() mogge!
|
|
||||
|
||||
![]() Om even me auto park bij te werken.
De groen golf 1 is verkocht en heb nu een nieuwe GTI gekocht om te restaureren. Aan de golf1 groen, was niks meer aan te rede, want hoe meer ik de verf en de kit weghaalde dest te slechter werd het. Dus bij deze een nieuwe golf, en dit keer een GTI. De eerst foto van de GTI ![]() gr
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor, helemaal de MKI.
Lars
|
||||
|
||||
![]() Vroeger marsrood......en nu helios blauw ??
Veel succes met de resto !!! Maak je hem weer marsrood ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De auto was rood ja. Maar is al een keer over gespoten maar dat was niet helios blauw. Maar het was een donker kleur paars. Ik zie dat vaak op de golf 3 zitten. Maar ik ga de auo niet mee rood maken. Weet nog niet eens wat voor kleur. Maar ik maak zeker nog wel een topic over de resto van deze GTI
|
||||
|
||||
![]() veel plezier met de GTI
![]() |
|
|||
|
|||
![]() eey mooi gti heb je daar gekocht
stond op mp? zou gewoon de zelfde kleur houden donder paars zie je dacht ik niet zoveel op een mk1 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, de auto komt van mp af zat er wel over na te denk om de auto paars te houden. (staat ook op het kenteken) Want de hele auto is in goede staat en alleen het achter onder paneel hoeft vervangen te worden. En ik denk ook dat dit een pirelli is maar zeker weten doe ik het niet
VW Golf 1 1982 TD VW Golf MK6 TSI ![]() VW Golf 1 GTI 1982 nieuwe aanwinst ![]() ![]() Last edited by VWFARMER : 01-03-2010 at 12:39. |