|
||||
|
||||
Slecht starten
ik heb een probleempje met het starten van mijn 16v kr
als de motor helemaal koud is is het starten en lopen als de motor hele poos gelopen heeft en goed warm is, en je start hem daarna gelijk weer is het weer starten en lopen. maar als de auto hele tijd gelopen heeft, en goed warm is en je zet hem neer, en je wacht 2 uur, en je start hem, dan moet je 30 sec wachten voordat hij aanspringt. en als hij dan aanspringt na 30 sec dan loopt hij eerst op 2 en dan op 3 poten en even gas geven dan loopt hij zo op 4 poten. heb alle topics al doorgelezen en gedaan/gecontroleerd bekend probleem bij iemand?
|
||||
|
||||
Hoor je als je hem na 2 uur warm start wel de benzinepomp eerst lopen?
Het klinkt alsof er lucht in het systeem zit bij het warm starten. Misschien nog ergens een aansluiting(koperen ring)die lekt. Last edited by J-9A-N : 27-10-2009 at 17:51. |
|
||||
|
||||
ja die loopt dan
|
||||
|
||||
edit
|
|
||||
|
||||
ik zal het eens gaan bekijken of hij nog ergens lekt.
|
|||
|
|||
Drukaccumulator die inwendig lekt
|
|
|||
|
|||
een topic om in de gaten te houden
heb het ook altijd, koud meteen starten, als ie warm is moet ik even gasbijgeven dan wil ie meteen of doorstarten ..
|
||||
|
||||
Mijnes doet het ook :P Gewoon een dikke kwaal van volkswagen drukaccumulator ff vervangen en probleem is weg. Moet ik altijd nog doen maar geen tijd
|
|
||||
|
||||
probleem nog niet opgelost, maar vind het raar dat hij bij een koude motor wel goed start, en bij een lauwe motor niet.
en een warme motor start hij ook gewoon, maar als je hem even laat staan dan duurt het 1 minuut voordat hij start, elke keer maar weer.
|
||||
|
||||
heb de druk accumulator zonet vervangen, hopen dat het nu goed is, morgen weer testen
|
||||
|
||||
het is dus nog niet goed.
start nog slecht heel vreemd, pas bij 50sec starten springt hij aan op een paar cillinders
|
||||
|
||||
het starten is nog niet verholpen.
het volgende heb ik gedaan * geen benzine lekkage * injectoren heb ik getest, zijn goed, druppelen niet na enz enz * nieuwe bougies + bougiedoppen * druk accumulator vervangen door een andere waar kan dit nou aan liggen? als ik de auto start, loopt hij op 3 cillinders, en dan gaat de motor net niet hard genoeg in het rond om hem aan te laten slaan. paar keer gas geven en hij loopt als een zonnetje.