![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ben al een tijdje actief op dit forum en vond het toch wel eens tijd om me even voor te stellen. Ik ben Peter en kom uit Heesch (naast Oss).op het moment ben ik 19 jaar oud(03-03-1990). Ik zit nog op school en mijn huidige opleiding is soort van mechatronica. Ik heb in september een golf mk2 1.8 gti 16v gekocht. De golf is van bouwaar 86'. Wat nu mijn eerste auto is. Heb er lang naar gezocht, ik wilde met iets fatsoenlijks beginnen, het moest wat vermogen hebben, en het mocht een project zijn. De golf is ook een project geworden. ben er nu ongeveer 4 maanden aan bezig, en ga er pas mee rijden als hij helemaal klaar is. hieronder wat foto's van de dag dat ik hem had gekocht. Ik zal binnenkort ook een topic beginnen met wat ik er zoal aan gedaan heb. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Apart kleurtje, champagne achtig ! Nog niet zovaak gezien.
Denk in ieder geval dat je al bezig bent geweest met de bumpers / sierlijsten wat kleur te geven :P
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja volgus mij is deze kleur alleen op de 16v uit 86' te krijgen geweest als ik het wel heb? nee nog niks aan de sierlijsten en bumpers gedaan, dat zal wel een van de laatste dinge worde denk ik:P heb er verder nog werk zat aan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gave auto, en een hele apparte gave kleur! De wielen passen er ook erg goed bij.
Welke plannen heb je er nog mee? Groeten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super gti, zie je niet veel meer in die kleur!
|
|
||||
|
||||
![]() hee deze stond altijd bij de mac in joure..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ow oke zou best kunnen, ik heb hem in friesland gekocht ![]() maar das mooi want dan is ie het gewent om vaak eten te halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
qwa uiterlijk heb ik er op het moment niet zoveel plannen mee. eerst helemaal technisch in orde maken. wat kapot is ben ik aant maken. ook de carroserie heeft veel aandacht nodig. verder wil ik hem voorlopig beetje origineel houde, dus niet al te grote veranderinge aan de buitenkant ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi mooi mooi, racing grun!
|
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie bak
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zelfde kleur als die van Skinnmeister.
Heel gave auto, en de velgen staan hem eigenlijk ook heel goed vind ik. Welkom hier!
|
||||
|
||||
![]() ja klopt, velgen staan hem erg goed.
![]() ![]() maar zit er toch aan te denke om er andere op te zetten. het is namelijk 14inch, ziet er wel erg goed uit, maar mun auto is nu zo laag, heb um al 2 cm opgeschroeft sinds de foto, dit ziet er nog redelijk goed uit met ruimte tusse de bande en de wielkaste, maar hoger moet ik niet gaan. en drempels nemen is op het moment niet het favoriete ding van deze auto zo heb ik gemerkt ![]()
|
||||
|
||||
![]() als iemand misschien een idee heeft wat voor velge hem nog meer goed zouden staan, dan zou ik het graag willen horen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou de achterlichten wel vervangen voor originele iig. Vind die smoke lichten niet zo mooi op deze kleur.
En tja, mooie velgen. Dat is natuurlijk iets persoonlijks. Ik vind dit wel heel goed staan eigenlijk. Een mooi setje BBS'en is nooit verkeerd. |
|
||||
|
||||
![]() Nette mk2 hoor!
|