|
|||
|
|||
DsKe
Hallo,
Ik ben Tom 22j en afkomstig uit Belgie (Gent). Mijn eerste auto op mijn 19jaar was een Renault megane 2. Was simpel verlaagd met mooi setje velgen. Na enige miserie met de Renault wou ik kiezen voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Maar ik had een krap budget. Toen kwam deze Golf 3 variant. Was verlaagd op een Ta-technix schroefsetje. Heb deze auto iets meer als 2j in mijn bezig gehad (vorige week verkocht). Ondertussen had ik een vw polo gekocht. (1985 met 48 000km op de teller,1ste eigenaar, 7j stilgestaan, afgekeurd voor de remmen,...) Foto bij aankoop Foto's van tijdens de werken toen zag hij er zo uit: Met 60/60 verlaging (tijdelijk) en verbreed staal Mvg DsKe! Bij vragen of opmerking stuur me maar een pb! |
|
||||
|
||||
Welkom
|
||||
|
||||
Hallo Tom welkom en sommige mensen gaan van een oude naar steeds jonger maar jij doet het andersom
Ik vind oude auto s mooier dan de nieuwe van tegenwoordig en even een vraagje je schrijft toen zag de Polo er zo uit heb je de Polo nu nog wel???
|
|||
|
|||
Heb hem zeker nog. Momenteel ophanging vooraan voorzien van nieuwe toplagers en weitec -80mm veren.
Maar nu doet de benzinetank moeilijk (lees lekkende vulhals en vol smurrie) --> nieuwe is besteld :p Momenteel ziet deze er zo uit. |
|
||||
|
||||
Er zit wel een mooie kleur op die zie je niet zoveel