|
||||
|
||||
Sjaak's Auto Service
Ik zal me ook even voorstellen
In de vorige voorstelling stond een website Dat mocht niet Maar ik heb netjes een mail naar Hans gestuurd En denk dat we er best uit zullen komen Ik ben Sjaak uit Lunteren Bij de meeste hier wel bekend Omdat ik nogal eens ter spraken kom hier En redelijk veel tevreden klanten hier heb Stel ik me bij deze even voor Mvg Last edited by Sjaak's auto : 28-05-2011 at 07:14. |
|
||||
|
||||
Welkom! Je komt inderdaad nog wel eens ter sprake hier
|
||||
|
||||
Welkom Sjaak,
aan jou dan de eer om de verhalen de wereld uit te helpen of om ze te bevestigen Veel succes en plezier op dit forum.
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk Last edited by Yellowbug : 30-05-2011 at 14:59. |
|
||||
|
||||
Dank je wel
|
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Welkom!!
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Dank je wel
Binnenkort meer info Ben het met Hans eens geworden Mvg Sjaak |
|
||||
|
||||
Welkom hier, ik moet zeggen, ik ben wel benieuwd naar al die "verhalen".
Het klinkt een beetje negatief namelijk, zoals je er in de startpost over spreekt? |
|
||||
|
||||
Dank je
Negatief nee hoor. Niets aan de hand Mvg |
|
||||
|
||||
welkom.
|
||||
|
||||
Welkom op het forum,
Ik weet natuurlijk al wie je bent namelijk de adverteerder van MP die altijd BBS in zijn advertenties zet om zoveel mogelijk "hits"te krijgen op hetgeen je aanbied, zelf als het geen eens velgen betreft. Echt heel irritant. Verder veel plezier op het forum gewenst.
Audi A5 SB 2.0 tfsi quattro S-line Vw Lupo 1.4 Last edited by Hennuh : 07-06-2011 at 21:46. |
|
||||
|
||||
Ah, nu snap ik het.
Meende het al, maar ik was er niet zeker van. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je voor je oprechte mening Wat ik persoonlijk erg irritant vind Dat mensen of zelfs bedrijven. replica velgen. voor echte orginele proberen te verkopen op marktplaats. Mvg Last edited by Sjaak's auto : 07-06-2011 at 22:46. |
|
|||
|
|||
Quote:
Welkom op het forum Sjaak. Jij vind het persoonlijk irritant dat mensen replica voor echte BBS proberen te verkopen... (kan ik trouwens ook bergijpen) ik vind het persoonlijk nóg irritanter als je zoekt om echte BBS dat je altijd wel 1 van jou adv te zien krijgt......omdat er ergens in je adv tekst wel iets staat van/over BBS En wat ik ook erg irritant vind......(en tevens niet snap!?) Jij verkoopt immitatie,maar zet wel in AL je advertentie's; inruil BBS mogelijk sorry maar ik denk pesoonlijk niet dat mensen hun org BBS inruilen op een set immi's maar gelukkig staat dit ook in je advertentie: wat wij nog meer allemaal doen u kunt ook gewoon pinnen bij ons! anyway: Succes en veel plezier hier op het forum Sjaak Last edited by HannoverEdition : 08-06-2011 at 08:16. |
|
||||
|
||||
Dank je
Ieder doet het op zijn eigen manier Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk, je kan BBS in de tekst zetten, maar dan komt zijn advertentie niet naar voren als je zoekt op BBS in alleen de titel. Dus wat doe je dan? Dan zet je inruil BBS in de advertentietitel en dan worden zijn advertenties ook gevonden als je alleen zoekt op BBS in de titel Spuugirritant als je het mij vraagt. En volgens mij heeft hij heel in het begin ook nog gewoon gezegd dat het BBS velgen zijn, of in ieder geval stond dat in de titel.