|
|||
|
|||
jeroen H!
hallo
ik ben jeroen en kom uit dordrecht, ben 19 jaar en rij een rode lupo 1.4 16v. heb mn auto ongeveer een half jaar geleden helemaal opnieuw laten spuiten, rood met rode fleeks, dak wit met goud, witte bbs rs 001 voor 7.5j achter heb ik ze naar 8j late verbrede, achterlichten helemaal rood laten spuiten donkere voorlampen met blauwe xenon, dubbeldin met audio. verdere plannen zijn steffans wit spuiten met rode accenten, miss air ride, ander interieur. |
|
||||
|
||||
Welkom , mooie Lupo
|
||||
|
||||
had sander je het nog gemeld over je achterbanden? was het gister helemaal vergeten te zeggen, liep met hele andere dingen in mijn hoofd.. dacht er vanmiddag ineens aan. heb nog meer pics voor je als je wil van eurosunday.
|
||||
|
||||
welkom!
(wat zijn fleeks?) |
|
|||
|
|||
Quote:
denk dat ie "flakes" bedoeld dat zijn grove metallic deeltjes gemengd met de (blanke) lak
|
|
||||
|
||||
Welkom en nette lupo hoor.Succes met de veranderingen.
|
|
||||
|
||||
Welkom,
Zeer nette lupo
|
||||
|
||||
Quote:
haha, ja natuurlijk. dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken... beetje dom... |
|
|||
|
|||
ja sander zei het nog ging ze er ff snel onder gooie helemaal vergete naar te kijke maar bedankt nog
Quote:
|
|
|||
|
|||
Jh!
|
|
||||
|
||||
mooie lupo ziet er zeer dik uit
|
|||
|
|||
Dik
en mooi die flakes in de lak man |
|
||||
|
||||
jeroen is dit de opvolger van de luup?
|
|||
|
|||
golfie weer in elkaar gezet nog een paar kleine dingetjes maar hier alvast een fototje
|