|
|||
|
|||
Op Zoek Naar Golf Mk2 GTI/Mk2 Wolfsburg/Golf 1 Cabrio
Ik ben dus op zoek naar een Golf Mk2 GTI of Mk2 Wolfsburg of een Golf 1 Cabrio
Hij moet er goed uitziend zijn met zo min mogelijk onderhoud. Mvg Wesley Last edited by Golf1Cabrio : 29-09-2010 at 07:27. Reason: Op Zoek Naar Golf Mk2 GTI/Mk2 Wolfsburg/Golf 1 Cabrio |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb er 1tje in de aan bieding een golf 1 cabrio 1.8 injectie uit 1990
antrasiet schroefzet nieuwe zet lenzo velgen nieuwe db riem enz enz enz laat maar horen voor meer info |
|
||||
|
||||
Hallo Wesley,
ik zou je adviseren een laat model type 1 te nemen dan. Wat is je budget? Ik heb mijn type 1 te koop staan, is een originele NL cabrio uit 1992 in grijs metalic met 128.000 op de klok. Ik weet zeker dat je bij mijn auto geen rare kosten zult tegenkomen, vrij recent is bij mij nog de kop eraf geweest om de klephoedjes te vervangen, deze waren na 18 jaar trouwe dienst verdroogd en de auto begon te roken. Er zijn een aantal bekende aandachtspunten bij een Mk 1 cabrio van dit bouwjaar, oa het spruitstuk dat scheurt. Bij mij is dat al vervangen voor een spaghetti spruitstuk. De stationair regeling wil wel eens van slag gaan (vervangen) en de tank kan gaan lekken. Hier is bij mijn auto nog geen spraken van geweest, is ook nog niet vervangen. Als je meer info wilt: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74137 Huibert
|
||||
|
||||
ik heb deze nog voor je staan als het wat vind.
het is een 18 i van 1991 en heeft net hele grote beurt gehad,hij rijd super maar hij staat meer stil dan dat hij rijd en dat is het gevolg van teveel autos,dus we gaan opruimen. auto heeft geen krassen en deukjes en zit super in de lak. als je belang hebt horen we het wel en de prijs zal je niet tegenvallen. gr pieter. |
|
|||
|
|||
Heb jullie een PM gestuurd ik hoor graag van jullie terug met wat meer informatie
|
|
|||
|
|||
Heb nog wel een leuke aigner staan met een kompleet boekwerk aan rekeningen ,bijna alles vw dealer en de onderhouds boekjes
Bijna alle rekeningen zitten erbij ,vandaag net apk gekeurt en vant zomer een grote beurt gehad
|
|||
|
|||
heb nog en golf 2 gti staan
rood elektrische recaros ralleyfront bbsrm verlaagt g60 lijsten rondom 1900 euross groeten christian |