#1
|
|||
|
|||
The-wishmaster
Hallo heren en dames.
Ik ben mischa AKA THE-WISHMASTER 33 jaar en woon met mijn vrouw en zoon van 4 in zuid holland. Ik werk in mijn dagelijks leven als voorman en apk keurmeester bij Subaru dealer De Residentie in Den Haag. Sinds vrijdag 24 april 2009 ben ik de gelukkige eigenaar van een VR6 uit 1992 ingevoerd in 1996. Hiervoor heb ik een Subaru GTT uit 1996 gehad maar omdat deze hobby uit de hand gelopen was en veel te veel geld heeft gekost heb ik hem verkocht aan gelukkig een andere liefhebber. Daarvoor heb ik nog een peugeot 205GTI en een peugeot 106RALLYE MKII gehad. Maar nu dan een 92er VR6 en ik moet zeggen Ik ben met een big naar huis gereden. Maar het was wel een hele zoektocht moet ik zeggen Wat worden er een partij rotzooi aangeboden je zou er bijna moedeloos van worden Na een parij doorgerotte dorpels,achterkleppen,bodems,deuren en dakramen en ook nog lekke koppakkingen en weet ik veel wat voor rommel nog meer stond in rhenen mijn juweeltje. Tenmiste er zijn altijd wel wat dingetjes maar goed dat is allemaal wel te overzien Hier mijn bolide En hier mijn vorige laagvlieger :mrgreen: En degene die ik daarvoor had :mrgreen: :mrgreen: En wat vinden jullie ervan ???? Greets THE-WISHMASTER Last edited by THE-WISHMASTER : 30-11-2009 at 20:05. |
#2
|
||||
|
||||
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#3
|
|||
|
|||
Nou dat is net niet mijn muziek maar kan iedereen zijn smaak waarderen
Nee ik ben fan van deze WISHMASTER |
#4
|
||||
|
||||
heyy,,,
nice cars man vind die sub ook wel wat hebben, ma je golfje is ook mooi ma nu snap ik niet waarom je deuren enzo zoekt van die auto:P grtz gbgolf |
#5
|
|||
|
|||
Ik zal er ff een update bij doen
Omdat mijn huidige wagen krom is (door vorige eigenaar ) En aardig wat roest heeft bij rechter veertoren en beide dorpels Kwam er eerst een kaal chassis op mijn pad maar dat bleek uiteindelijk een no go Ging TE veel tijd en geld kosten en toen kwam er een 6 in beeld met een tik in de motor Maar Thanx to KLUPPER een nieuw project aangeschaft de 6 van klupper met defecte motor en uitgebouwde airco. Zo kocht ik hem Na een lange rit vanuit Bergen op zoom naar Den haag met samengeknepen billen te hebben gezeten toch rijdend aangekomen in de loods Ik had helaas op het laatste moment geen beschikking over een autoambulance dus moest de klupper rijdend mee Hij reed op 5 cilinders met tik in de motor en met mijn kentekenplaten op de auto toch nog 100 km af kunnen leggen De bedoeling was alleen de motor om te hangen uit mijn eigen 6 maar het draait altijd uit op meer Dus ook maar het blauwe dashboard met airco kachelhuis wisselen voor een zwarte met kachelhuis zonder airco want we hebben toch ARKO (Alle Ramen Konstant Open) Uiteraart gelijk een nieuwe kachel radiateur erin Alleen ik dacht na het verwijderen van de paravanplaat beweegt er daar nou iets of niet Dus na 1 avondje sleutelen ziet een komplete 6 er toch al anders uit Alleen is hij niet helemaal roestvrij helaas Bij het rechter voorscherm bij de kokerbalk zit toch een klein gaatje ingeroest maar door de gevallen olie daarna goed geconserveerd Ook de dorpels hebben beginnende roestschade maar is nog goed te behandelen (nog geen foto,s van) Dus wordt het ook zaak om dat eens ff goed te conserveren Ook gaan we gelijk maar nieuwe draagarmrubbers monteren voor die van een audi TT en achter standaard. En ook het interieur gaat over van mijn eigen 6 Na 2 avondjes klussen is dit het resultaat Komplete kachelhuis is er nu ook uit En JA ik hou van oorlogje spelen En na nog een paar weken verder zijn we weer wat verder Kachelhuis met airco verwijderd en een kachelhuis zonder airco teruggeplaatst. Inmiddels zit het zwarte dashboard ook alweer aardig op z,n plek En ook de 2 roestplekken hebben we nu goed voorbehandeld voor het lassen En ook maar ff een klein stukkie uit de dorpel geslepen Een paar plekken ga ik nog ff aanpakken zoals onder de accu bak Ik heb daarvoor ff een spotstraler geleend bij ons schadebedrijf O en vorige week gelijk het kansloze chassis af laten voeren Was alleen ff vergeten dat de takelkraan niet naar binnen kon Dus dan maar ff met 1 krik en de motortakel het gevaarte naar voren versleept Maar omdat en de deuren van mijn rijdende auto roest vertoont. En helaas de blanke lak van de deuren van de VR6 in aanbouw loslaat. En ook nog een heel mooi plamuur eiland op de linker voordeur zit. Dacht ik dat het misschien verstandiger is om 2 andere deuren te plaatsen |
#6
|
||||
|
||||
Goed bezig hier!
|
#7
|
||||
|
||||
Mooie wagens heb je gehad en een leuk projectje heb je zo. nou werd me ook duidelijk van de deuren en achterklap
Veel succes met de vorderingen
__________________
'91 Jetta sneeuwploeg 2011 '96 Jetta on Vette's Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
tjonge over volhouden gesproken suc6 met je project
__________________
scirocco 1,6 gt GY-78-RG audi 100 1,8 quattro |
#9
|
||||
|
||||
Zo, mooie wagens heb je! ( gehad)
Zo'n subaru, is dat nog wat. Qua onderhoud en zo?? Wil ooit nog eens zo'n subaru hebben |
#10
|
||||
|
||||
Zijn geen halve maatregelen die je neemt. Succes man.
__________________
Dodge RAM 1500 |
#11
|
|||
|
|||
Thanx guys
Ja we zijn lekker bezig eerdaags weer ff nieuwe foto,s plaatsen @ ronnie_v Ja onderhoud is flink bij die hokken en als je pech hebt is hij afgetrapt en zitten er flinke kosten aan Die van mij is van een liefhebber naar een liefhebber gegaan |
#12
|
|||
|
|||
Zo het heeft ff geduurd maar tijd voor een update
Ondanks de kou zijn we weer wat verder Alleen nu gaat het rete langzaam want spuiten wordt moeilijk rond het vriespunt Maar hier weer wat foto,s van het project met "DARTH VADER" in de hoofdrol Hier de delen behandeld met epoxy primer De gelaste chassisbint rv netjes eh nog wat delen behandeld met epoxy primer Helaas kwam ik nog meer roest tegen En omdat ik zo van roest hou de rest van de auto maar weg geslepen En na wat nieuw ijzer en wat epoxy primer is dit het geworden Dorpeltje links welke nog goed was ook gelijk maar in de epoxy gesmeerd De roest die onder de accubak vandaan kwam ook gestraald (en inmiddels ook in de epoxy) En dan denk je joh laat ik het dakraampje gelijk repareren Nee hoor breekt er natuurlijk weer een scharnier af kan alles er uit Maar ja we zijn lekker bezig Zo weer een tikkie verder maar nog lang niet klaar Momenteel door kou en feestdagen gebeurt er weinig (betekent niet niks ) Dus op naar de volgende update |
#13
|
||||
|
||||
lekker bezig
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#14
|
||||
|
||||
Beste klus zo! Maar goed bezig, hopelijk is straks alles weer helemaal in orde!
|
#15
|
|||
|
|||
Zo maar weer eens een update :mrgreen:
Helaas is het nog steeds rete koud :mrgreen: Maar (als het meezit) laatste laswerkzaamheden afgerond [-o< :mrgreen: Hier de randen onder de deurrubbers :? Zo en na daar de schuur en slijptol in te hebben gezet weg met dat roestspook :twisted: :twisted: Op 1 plek moest ik er ff een nieuw stukkie inlassen omdat "lopez" er te veel had huis gehouden :mrgreen: En daarna alles weer in de epoxy :mrgreen: :mrgreen: En een beetje TE dik :| En hier nog wat "LOPEZ" probleempjes maar nog in beginners stadium :| :mrgreen: En met een hamer en deze kou kan je de bitumen laag er zo aftimmeren :mrgreen: En na het verwijderen van het tapijt vind je ook nog eens wat :mrgreen: :mrgreen: En na al dat "gesloop" ook weer eens wat opgebouwd. Na een nieuw geleidertje en de hele boel grondig schoongemaakt te hebben het dakraammechanisme er weer terug in =D> :mrgreen: Voor de rest is het nog een kale boel :| :mrgreen: En weet iemand waar deze rode stekker van is :roll: :roll: Dit is de enige stekker in het dashboard welke ik niet kan plaatsen :? Hij komt volgens mij bij het radiovakje uit. O en ja de witte stekker is van de kachelbediening (moet ik ff een andere aanzetten) Zo dat is het weer voor vandaag :mrgreen: |