|
|||
|
|||
GARAGE-OPRUIMING !!! Vooral Polo 6N / 86c
Maar weer eens een complete schoonmaak van de garage doen, ligt nog het nodige spul wat weg mag.
Voor alles geld: het is op te halen in Doorn, langs de A12 nabij Utrecht. Verzenden is mogelijk in overleg en tegen kosten koper. Vragen aub via PM, of bellen op 06-43003869 Bieden staat uiteraard ook vrij, aub wel via PM. - Bass-poort voor gepoorte subwooferkist, merk Caliber, 75mm diameter, en variabele lengte van 135 tot 255mm Vraagprijs 5 euro - 2x neon, rood, 12 volt Vraagprijs 10 euro - Alarmlichten schakelaar Polo 6N/Ibiza 6K/Arosa 1, werkt perfect, incl. aansluit-fitting Vraagprijs 5 euro -Middentunnel Polo 6N, leuk als polyester project om te cleanen of iets dergelijks. Vraagprijs 10 euro US-knipperlicht modules. In totaal 2 gloednieuwe sets liggen, nog nooit gemonteerd. Worden geleverd inclusief inbouwschemaatje. Vraagprijs 25 euro de set Handrem uit een Polo 6N, incl. werkende schakelaar voor controle-lamp! Vraagprijs 10 euro VOOR ONDER DE MOTORKAP: Drukgroep 190mm, afkomstig van ADX motor, ongeveer 95.000km oud. Vraagprijs 25 euro - Zekeringhouder, incl gloednieuwe 100Ampere wafelzekering Vraagprijs 15 euro -Deurgrepen van een 6N2, geen perfecte staat, maar leuk om misschien te spuiten. Vraagprijs 10 euro voor de set zoals op de foto staat afgebeeld -Golf 3 VR6 achteras, met ingebouwde stabilisator/torsiestaaf voor betere wegligging/bochtengedrag! Zonder remmen, maar met de remdrukverdeler en wat remleidingen. Vraagprijs 50 euro Torsiestaaf: Wegens inbouw ander dashboard en deurpanelen, heb ik nog een set deurpanelen liggen liggen, Geheel is in zeer goede staat, geen krassen of iets dergelijks voor zover ik weet, Deurpanelen zijn al wel verzwaard met loodbitumen, voor een optimaal audio-geluid in de auto. Het gaat hier om de grijze deurpanelen, ZONDER stoffe bekleding in de armvakken. Dus geen vale plekken meer in je armvak Passend voor een 3-deurs interieur, zonder verdere op-/inbouwdelen. Voorste deurpanelen hebben al wel het gat voor de speakerbakken erin, plus een bevestiging voor een tweeter (perfect voor een compo-setje). Zijn perfect om (zelf) te bekleden. Vraagprijzen: Deurpanelen (set) = 50 euro Deurpanelen (voor) = 30 euro Deurpanelen (achter) = 30 euro Audi Pedalen, nog nooit gemonteerd, let op, ik kreeg ze niet in mijn 6N, had geen zin om ze aan te passen, vandaar maar weer de verkoop in. Vraagprijs 50 euro Last van vochtige zijruiten? 2x afdichtlijsten voor je ruit, bevestigd tussen deurpaneel en ruit, voor 3 deurs 6N. Vraagprijs 5 euro voor beiden Zwart beklede spiegelafdekkapjes, komen boven je deurpaneel te zitten, voor een Polo 6N. Vraagprijs 10 euro voor beiden GERESERVEERD -JBL P25T tweeter-set uit de Power-serie! Werken perfect, incl. filters, 4 Ohm. Vraagprijs 25 euro -Toprubbers 6N, gebruikt, maar nog kanon-hard, vervangen na montagen van mijn Bonrath polyurethane top-rubbers. Vraagprijs 5 euro -6N origineel deurschuim, hier en daar een klein scheurtje, dichtgeplakt met Duck-tape. Volkomen waterdicht en zo op te plakken, perfect in vorm voor een 3-deurs 6N. Vraagprijs 15 euro de set, zowel links als rechter deur. -achterbumper voor Polo 6N, mag weg wegens plannen voor een nieuwe achterbumper. Verkeerd in perfecte staat, en pasvorm is 100%, sluit naadloos aan bij de achterschermen, en alle ophangpunten zijn al korrekt aangepast om hem er 100% recht op te hangen. Eventueel in overleg te koop icm m'n RVS Laser einddemper (groep N specificties, oftewel 50mm doorsnede -> SDI & 16v & GTI), welke op maat is aangepast voor deze achterbumper, de demper komt dan ook precies door het gaas heen. Vraagprijs voor bumper 150 euro Vraagprijs voor bumper + rvs Laser demper = in overleg! - FK Powerlook koplampen (chroom), met gloednieuwe kabelboom, maar zonder knipperlichten. Bestuurderskoplamp is perfect, bijrijderskoplamp heeft wat plekjes van een motorkapverlenger en wat steenslag. Goede polijstbeurt van het glas zal een hoop verhelpen. Vraagprijs 75 euro - 1-delige achter bumper Polo 6N, kleur pistachegroen. Niet moeders mooiste, overspuiten is het mooiste, daarom perfecte basis voor een clean project. Vraagprijs 65 euro - set gloednieuwe Koni schokbrekers (rood) voor de achteras van een Polo 86c, nog nooit gemonteerd geweest. Aangezien ik na deze jongens een complete set gele Koni's kon kopen, zijn ze overbodig geworden. Vraagprijs 125 euro - Audi S4-look voorbumper Polo 6N, wegens nieuwe voorbumper komt deze te koop. Sleepoog is gecleaned, met kunststof GTI-look gaas erin (honing-graat-design), rijd voor zover ik weet geen tweede van in Nederland mee rond. Vraagprijs 175 euro - 1-delige voorbumper Polo 6N, kleur chagalblauw. Dient overgespoten te worden, daarom perfecte basis voor een clean project. Vraagprijs 65 euro |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
zijn de koni demers korter??
en de veerschotels in hoogte verstelbaar |
|
||||
|
||||
Achterlichten te koop??
|
|
|||
|
|||
Quote:
De LED's gaan de verkoop in ja, zitten nu nog op de auto maar mogen er zsm vanaf en de verkoop in |
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn voor zover ik weet niet veel korter, zelf rij ik ook op "niet-ingekorte" gele Koni's met 60mm verlaging erop, en gaat perfect! Schotels zijn maar in 1 stand te monteren, dempers zijn wel hardheidinstelbaar |