![]() |
|
|||
|
|||
![]() passen de schokdempers en veren van een corrado op een golf 3?
by the way... wa voor eikels zijn da hier op de keuring... in de ardennen altijd zo gekeurd en hier zo hij plots te laag hangen en mogen mijn pinkers nie meer.... ![]() Last edited by gtiusa : 08-01-2010 at 17:34. |
|
||||
|
||||
![]() Ze passen er wel op, of ze dan ook goed werken ivm gewichtsverschil is een andere vraag. Zou je de gewichten van de voor- en de achteras moeten vergelijken.
Keuring: ik weet niet wie je bent, waar je vandaan komt (neem aan Belgie omdat je ardennen en pinkers schrijft) Verklaar u nader.
|
|||
|
|||
![]() ik heb even geleden een golf3 gti US gekocht..
hij was reeds verlaagd en met standaard de standlichten in de pinkers, nu is de garage er vandaag naar de keuring gegaan en is hij afgekeurd omdat hij te laag loopt en de lichten niet regelementair zijn... maar de wagen is wel al sinds 97 zo gekeurd in de ardennen... zo dingen begrijp ik toch niet... |
|
||||
|
||||
![]() Gaan we weer het keuringboekje opendoen?!
![]() De Belgische keuring altijd misserie. Ne maat van mij rijdt met een cross-jeep rond als dagdagelijks vervoer. Ding is serieus verhoogd, grotere wiel, ... Een acht tal jaren in zijn bezit en altijd wel iets op aan te merken. Dit jaar dacht hij, nu is het genoeg, hij maakt alles netjes in orde, verkrijgt bij toyota de nodige attesten voor alle aanpassingen, resultaat: afgekeurd! Waarom? Spatlappen achteraan waren niet lang genoeg ![]() ![]() ![]() De vorige 8 jaar geen woord over gerept en nu opeens...