![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee mensen
Er is mij gevraagd om een twingo dak in een t2 bus te bouwen. Nou wil ik dat best doen maar ben ik bang dat dat niet helemaal gaat werken met de bolling van het dak. Nou weet ik dat er nog een t2 bus is met een open air dak alleen kan ik die bus nergens terug vinden. Weet iemand zo over welke bus ik het heb? en wat voor een dak er in die bus gebouwd is? Bedankt! Gr Arno
|
||||
|
||||
![]() Quote:
www.t2only.nl heeft een twingo dak in zijn t2b doka geplaatst. Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Oke ik bedoelde een andere bus maar deze zegt ook wel dat het dus wel moet kunnen.
Bedankt!!!
|
||||
|
||||
![]() hij past
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super
![]() Wel apart om te zien want in een golf 2 gaat ie van voorraam tot achterraam bijna open haha en bij zo een bus is het maar een stukje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja dat klopt. Hij had wat groter mogen zijn. maarja het is niet anders!
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat jij die grijze lage bus van Titi Stengeleier bedoeld, en dat is idd ook een Twingo-dakje.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik weet het niet precies meer. Meen een mat zwarte of grijze ja met wit dak of geblokt dak. Weet het niet precies maar weet alleen dat ik het ergens ooit voorbij heb zien komen. Maarja het is gelukt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weet je ook wat zijn de afmetingen van het dak?
Vooral de lengtemaat inclusief de spoiler ben ik benieuwd naar.
|
||||
|
||||
![]() weet ik zo niet uit mijn hoofd maar kan ik wel even op meten.
|
||||
|
||||
![]() Als je wilt kijken graag!
|
|||
|
|||
![]() 127 cm lang,
Hoeveel van die daken moet je hebben,en ja met wat veranderingen past het erin> |
|
|||
|
|||
![]() 136 cm lang en 87 cm breed , opening in het dak is circa 120 cm lang en 70 cm breed
dat moet het zijn foutje van mij |
|
||||
|
||||
![]() En die 136 cm is inclusief de spoiler? Dan heb ik maar weinig ruimte. Ik zal nog eens meten bij mijn Santana.
|
||||
|
||||
![]() in de T2 kan je er 2 kwijt
![]()