|
|||
|
|||
Automaat Pook, Gaskabels, etc
Ik zoek voor een golf 1 diesel automaat de volgende spullen... Spullen van een benzine automaat ook graag aanbieden, daarmee moet het ook wel kunnen!
- Pook / Keuzehendel + kabel compleet - Gaskabel van pedaal naar bak (bak naar dieselpomp heb ik al...) - Motorsteun / baksteun dus... Owja, ik heb er niet echt haast mee en als je denkt dat de spullen van goud zijn hoef je het ook niet aan te bieden Last edited by MellyVille : 03-01-2010 at 20:49. |
|
|||
|
|||
Iemand??
|
|
|||
|
|||
Quote:
hoi zal morgen eens kijken wat ik nog heb liggen bak steun heb ik in ieder geval 12,50 incl verzenden mvg eric |
|
|||
|
|||
Hoi Eric,
als je zou willen kijken of je nog meer hebt liggen!? Baksteun wil ik dan sowieso van je overnemen... Hoor morgen graag of je nog meer hebt! |
|
|||
|
|||
Up! Ik wil lekker automaten
|
|
|||
|
|||
Quote:
ga morgen kijken of ik nog wat van die kabels heb bak steun ga ik ook ff nader inspecteren je hoort van me grtn eric |
|
|||
|
|||
Up!
Vooral de pook en schakelkabel enzo gezocht! |
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is heef mijn schoonvader nog zo een pook liggen omdat hij zijn cabrio eerst ook wilde ombouwen naar automaat, maar dar gaat niet door. Ik zal het even voor je navragen. |
|
|||
|
|||
@svennie, bedankt, die onthoud ik even... De pook mist echter de kabel en die is moeilijk aan te komen dus dat wordt hem nog even niet...
Up! Pook en gaskabel gezocht (compleet graag!) Thnx.. |