|
||||
|
||||
jetta mk1 1.5lx beige interieur, bruin dashboard,schuifdak
te koop tweeling broer van mijn jetta.
in een opwelling gekocht heuse plannen mee maar komt er toch niet van daarom mag deze weer weg. jetta mk1 1.5jb uit 1983 handgeschakelde 5 bak net een beurt gehad oa bougies,olie etc. schuifdak is 100% water dicht en functioneerd prima. ik ben de 3de eigenaar, de 1ste eigenaar heeft hem 25jaar gehad en de 2de eigenaar heeft hem 7 maanden gehad waarvan hij er 6 heeft stil gestaan omdat ze ging studeren in berlijn en de auto daar niet kwijt kon. auto loopt als een zonnetje, schakelen mag wel een beetje aandacht hebben de eerste versnelling wil die niet altijd in 1 keer pakken. de remmen mogen nog wel een keer opgesteld worden maar zijn wel nieuw evenals de veren, schokdempers durf ik niet te beloven. auto staat op winterbanden. auto vertoont na genoeg geen roest, zit helaas wel onder de stallings krasjes. ook is er op de rechterant dak een buis gevallen en zit hierdoor nu een deuk in het dak, lekt niet via het raam en moet er nog goed uit te krijgen zijn zonder al te veel gedoe. interieur is voor de pasagiers ongeschonden en zeer netjes, bestuurders stoel heeft een lichte instapschade. dashboard is netjes op 2 ouwe stickers na voor de rest een leuke auto waar je snel in kan rijden (ligt er natuurlijk aan wat je eisen zijn) moet nog wel op nederlands kenteken gezet worden, wil ik eventueel ook doen tegen meerprijs van 200euro Zelf doen is dus goedkoper de vraagprijs is 700euro Last edited by bas. : 05-01-2010 at 20:48. |
|
||||
|
||||
vergeet nog wat.
auto staat in hulshorst gelderland en je kan mij bereiken op 0610897879 |
|
||||
|
||||
heb je ook een foto van de schade
en wat heeft hij gelopen |
|
||||
|
||||
zal morgen bij daglicht is een goeie foto maken van de schade, en kijk ik meteen wat hij glopen heeft ik geloof 86000 km en het is geen tonnen teller :P
|
|
||||
|
||||
km stand zat toch in de buurt van 86 het is 87..... duizend
|
|
||||
|
||||
heb zeer intresse uit welk land komt hij en zit er de papieren nog bij?
|
||||
|
||||
het is een duitser en papieren zijn voorhanden.
zou zeggen: mijn telefoon staat aan :P |
|
||||
|
||||
jetta has left the building kan op slot
|
|
||||
|
||||
idd en staat nu bij een kameraad van me