|
|||
|
|||
GTBiancI
Hallo,
Ik ben Bianca ben 22 jaar en woon in het mooie velp (naast arnhem). Woon daar samen met mijn vriend hier genaamd Manusg40. Ik heb sinds kort maar een volkswagen gekocht, want mijn andere auto was geen volkswagen en vond meneertje toch niet goed!! Hij zegt altijd niks is beter als een volkswagen..duitse degelijkheid........ Het is een golf 3 Gti 8v geworden... Tot zover alleen nog maar een schroefsetje ondergekomen.. Hier wat foto's van mijn golf hoe die er nu uitziet...binnenkort word de auto naar een andere kleur overgespoten... Groetjes Bianca.. |
|
|||
|
|||
welkom, leuke golf alleen die achterlichten vind ik helemaal niks !
gr. Martijn
|
|||
|
|||
hahaha...
Ik heb mijn golf zo gekocht en heb hem pas een paar weken. De achterlichten vind ik ook niet de mooiste...die zouden in de loop van de tijd nog veranderd worden... groetjes |
|
|||
|
|||
sweeety golfje lieve schat
how low can we go |
|
||||
|
||||
welkom hier!
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal
na een tijd rond gereden te hebben in me gti kreeg ik een andere baan.. baan ver weg betekent diesel rijden.. dus gti maar verkocht (pijnlijk).. en een golf 4 tdi aangeschaft.. na daarmee weer 3 maanden rond gereden met s8 wielen.. was ik daar ook flink op uitgekeken.. dus op zoek naar nieuwe aparte wielen.. en gevonden 18 inch orobica line wielen.. wat vinden jullie er van?? groetjes Bianca.. |
|
||||
|
||||
Mooi velgjes onder een mooie auto
|
|
||||
|
||||
Dikke wielen, nette MKIV...!!!
|
||||
|
||||
Geweldig setje velgen!
Als de Golf nog effe een paar cm zakt is ie helemaal goed! Owja, en welkom hier.
|
||||
|
||||
Welkom hier!! Nog ietsje lager en dan is ie klaar
|
||||
|
||||
Welkom mooie golf.
Velgen zullen veel werk zijn om te poetsen