![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik heb pas een golf1 cabrio gekocht dit is een amerikaanse uitvoering nu zit er op dit dashbord een lampje die niemand kan thuis brengen het is een pijltje naar boven met daarin een oranje lampje deze gaat regelmatig aan de moter die er in ligt is een 1.8 gti hij is van 1984 please help mij voor ik hem in de soep rijdt |
|
||||
|
||||
![]() dat is de econometer... als hij brandt moet je schakelen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Cool! zeker bij 2000 tpm...
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() dan hadden ze voor deze reclame beter een golf1 cabrio kunnen pakken dan ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nee je zegt het verkeerd Marc, als dat lampje gaat branden trek je nog 2000 toeren door en DAN schakel je :p
|
||||
|
||||
![]() of je trekt een bepaalde zekering eruit en het lampje brandt nooit meer...
Weet alleen niet meer uit mijn hoofd welke het was... |
|
|||
|
|||
![]() Klopt is econometer, en voordat je weer langs de snelweg gaat staan, er kan ook op een dag een rood lampje gaan branden met OXS.
Dit lampje gaat om de 30.000 miles branden om je te waarschuwen dat je een gassentest moet doen. Soort APK alleen dan in USA. Deze kan je resetten door linksachter in het motorruim een zwart kastje op te zoeken en daar het knopje 1 keer indrukken. Greetz |