|
|||
|
|||
mag weg
te koop recaro interieur nieuw type
recaro interieur grijs stoffen uitvoering zonder schade, geen instapplekken enz enz gewoon echt netjes, staat al een tijdje op zolder dus moet ff lekker opgefrist worden. Inc panelen nieuw type met deurbakken en alle handgreepjes erbij.. de extra steuntjes voor de handgreep vast te zetten kan ik er ook bij doen. schroefjes enz kan er allemaal bij voor de ombouwers onder ons. ( nieuwe type dash kan ook nog compleet, mail voor info en overleg) tevens zit er een originele kabelboom bij voor de bediening van de stoelen, verwarming zit er in maar ik heb er geen boom van... .. Nooit gerepareerd ofzo gewoon weinig gebruikt.. Is wat duurdere set misschien maar wel met de veel gezochte kabelboom erbij en alle nieuw type greepjes.. Prijs alles compleet in een keer 700 euro enkel stoelen/bank en panelen 550 euro met kabelboom 600 euro een goed bod hoor ik graag..wie weet.. Last edited by fabbi : 03-01-2010 at 14:08. |
|
|||
|
|||
complete set .......!!! een goed bod kan ik in overweging nemen.... eventueel stoelen/bank en panelen ook los te koop |
|
|||
|
|||
een bod op alleen de stoelen en bank kan ook... Maar gaat niet voor een appel en een ei weg |
|
|||
|
|||
uppah met nieuwe prijzen..
oudejaarsopruiming alles moet eruit. |
|
|||
|
|||
stoelen bank weg
panelen in ander topic nog te koop |