![]() |
|
|||
|
|||
![]() dachbord golf 1 GTi '81 om te zeggen bijna compleet... verwarming ook bij in redelijke staat zie foto doe een bod.
http://www.kapaza.be/detail/395405/ |
|
|||
|
|||
![]() sorry Waldorf maar heb hier op deze site niet veel ervaring, op andere site's is dit allemaal niet nodig het is hier precies aan je letter type te zien of ik iemand de dood heb in gejaagd. btw ik heb geen echte prijs van het onderdeel in ogen ik wil enkel degene die er iets mee kan doen helpen en dat deze me gewoon een bod geeft.
om de mensen hier een plezier te doen, beste mensen, ik bied bij deze een dachbord aan van een golf 1 GTi van het jaar 1981. het dachbord is in zwarte kleur en om te zeggen zo goed als compleet (midden console, teller, schakelaars, verwarming,....). het dachbord is in goede staat dient juist eens afgestoft te worden en kan terug in een golf 1 worden geplaatst. wat de prijs betreft laat ons zeggen richtprijs vanaf 25euro dan is iedereen blij. een foto vind men gans boven in mijn topic en moesten er nog vragen over zijn laat je maar iets weten. hopelijk is nu iedereen tevreden en kan deze topic dus gewoon doorgaan. |
|
|||
|
|||
![]() and up
![]() |
|
|||
|
|||
![]() topic mag dicht, dashbord is verkocht
![]() |