|
|||
|
|||
golf 2 1985 wit
Hey allemaal,
Ik heb een golf 2 1.3 uit 1985 te koop. Deze auto heb ik viereneenhalf jaar gereden met veel plezier en zonder veel problemen.De auto is motorisch nog zeer goed. Het uiterlijk is iets minder. Nu ik een kleiner en zuiniger autootje heb kunnen kopen moet mijn golf eruit. De apk is geldig tot 8-11-2004 vandaar dat de prijs €200 is. Volgens mijn monteur kan de auto nog zeker een hele tijd mee. Hij is pas nog een keer nagekeken en goed afgesteld. Ik verkoop de auto op volksforum.com omdat er hier liefhebbers zitten die er nog een hele tijd in zouden kunnen rijden. Bijvoorbeeld als een winterauto of iets dergelijks. Bij intresse kun je me mailen op gouwj69@hotmail.com Groetjes Djob p.s. ik probeer vanavond nog een foto te plaatsen hier dan de foto's. Last edited by Djob : 02-11-2004 at 16:42. |
|
||||
|
||||
Waar kom je vandaan?
|
|||
|
|||
golf 2
ik kom uit Helmond.
Ik kan eventueel nog wel een paar andere foto's maken. groetjes Djob |
|
||||
|
||||
Hoeveel kilometers staan er eigenlijk op de teller??
Kom zo snel mogelijk ff langs bij je! |
|
|||
|
|||
ik dacht dat er 54.000 op de km teller staat.
Of hier een 1 of een 2 voor moet is mij onduidelijk. Ga ik ff voor je kijken! |
|
|||
|
|||
golf
Nog iemand interesse?
|
|
||||
|
||||
Heb wel interesse maar dan gelieve met een nieuwe apk.
Hoe ik de bekleding onder de stoelhoezen en vanwaar dat lelijke ding om het stuur ?
|
|||
|
|||
golf
Ik ben niet van plan de auto nog APK te laten keuren.
Dat moet de volgende eigenaar maar doen! Vandaar de prijs van maar €200. |
|
||||
|
||||
Vind het een normale prijs hoor, bijna 500 ouwe florijnen voor een auto uit 1985 met waarschijnlijk 2 ton op de klok. Dusje durft er geen apk op te zetten ? wat zijn de mankementen die jij verwacht ?
|
|||
|
|||
geen mankementen,
hij is net nog gerepareerd. Ik weet dat er alleen APK op hoeft. Vandaar voor maar 440 gulden Als er APK op had gezeten had ik wel meer gevraagd! |
|
|||
|
|||
hij is dus helemaal in orde m.u.v. de APK
|