|
||||
|
||||
al bundy (update: mk2 gekocht!)
Hallo Vw rijders:
Ik zal mij even voorstellen: Ik ben sander 33 jaar uit uden, getrouwd, 2 mooie dochters. ik heb als dagelijkse auto altijd @p%l gereden ( je mag hier niet vloeken ) tot ik in 2006 mijn golf TDI kocht, 130 paardjes onder de kap en 6 versnellingen... Heerlijk. Ik bezit op dit moment ook 4 mini's , heb ik er eigenlijk altijd bij gehad. Nu ga ik wat mini's opruimen, en wil een golf 2 of jetta aanschaffen (belastingvrij) en daar een heerlijke TDI in gaan bouwen. Ik heb begrepen dat het rdw omkeuren niet zoveel meer voorstelt. TZT zal ik daar een topic over openen Last edited by al_bundy : 11-01-2010 at 19:47. |
|
||||
|
||||
Van Harte Welkom!
Misschien leuk om wat foto's te posten (ook van de mini's ) Groeten. |
|
||||
|
||||
welkom , en we weten het hé
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom ! Leuk idee om er een tdi dan in te bouwen ,maar let wel dat volgens het laatste nieuws de rdw regels vanaf 1 mei weer worden gewijzigd !
|
||||
|
||||
Mijn website: www.mini1300.nl Gaat de rdw de regels weer veranderen ? ze weten hier ook niet wat ze willen.... Last edited by al_bundy : 29-12-2009 at 08:15. |
|
|||
|
|||
Quote:
Het blijven ambtenaren . . . . Wel leuk om te zien dat een MINI van . . . GROTER is dan een (SL)opel Corsa PS : welkom hier . . . |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je zeker dat het mei is en niet eerder? Hoorde verhalen van eerder namenlijk. Ontopic,Welkom hier al bundy |
|
||||
|
||||
Hoera bijn mijn rode mini kwijt
nu op zoek naar een mk2 van 84,85,86, liefst orgineel hollander, als er iemand iets weet,houd ik mij aanbevolen. Maar wat gaat er veranderen bij de RDW ? |
|
||||
|
||||
Yes vandaag mijn MK2 opgehaald,
orgineel nederlands kenteken bijna belastingvrij: Hier foto's van opa met zijn kleinzoon op pad Toch lekker als je wat koppel hebt geen enkele moeite met 1400 kg onze IV Nu op zoek naar een golf diesel als donor. |
|
||||
|
||||
De mk2 is gisteren (dinsdag) ook goedgekeurd voor de apk
helemaal niks mis mee alleen de handrem moest gangbaar gemaakt worden. Nu kan ik rijden ! over een half jaar is de auto belastingvrij, dus ik ga nu zoeken naar een donor diesel, en van de zomer ombouwen. |