#1
|
||||
|
||||
Probleem 1.9 Tdi
Hallo
Ik Heb Een Audi A4 1.9 Tdi 1992 130 Pk Met Ruim 2 Ton Op De Teller. Als De Motor Koud Is Rijdt De Auto Prima, Maar Als Hij Warm Begint Te Worden Dan Begint De Auto Erg Te Trillen Bij Constante Snelheid En Als Je Hem Laat Trekken, Laat Je Het Gas Los Dan Voel Je Niets. Nou Is Mij Verteld Dat Dit Waarschijnlijk Door Mijn Vliegwiel Veroorzaakt Wordt. Het Zou Dan Zo Zijn Dat Er Een Massavliegwiel In Zit En Als De Olie Daarvan Warm Wordt Dat Hij Dan Niet Goed Meer Werkt. Heeft Iemand Hier Ervaring Mee ? Kan Dit Kloppen ? Hoe Te Verhelpen? Alvast Bedankt Voor Je Reaktie Groeten Tim |
#2
|
|||
|
|||
Hoi Tim,
Ik Denk Dat Je Je Probleem Ergens Anders Moet Zoeken, Waar Precies Durf Ik Zo Niet Te Zeggen. Ik Kan Je Alleen Vertellen Dat Er Geen Olie In Je Vliegwiel Zit. Hier Kan Het Dan Ook Niet Aan Liggen. Als Je Vliegwiel Problemen Gaf Dan Had Je Deze Problemen Ook Met Koude Motor.
__________________
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
#3
|
||||
|
||||
|
#4
|
|||
|
|||
Wat ze waarschijnlijk bedoelen is dat je een 2 delig vliegwiel hebt.
Deze geven inderdaad de zelfde soort storing.
__________________
Kever 1959 |
#5
|
||||
|
||||
die hadden ze toen nog niet volgen mij. ligt het wel aan de motor dan?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |