#1
|
|||
|
|||
hulp gevraagd!!!
hoihoi
wie o wie kan mij helpen met mijn passat sedan 1,8 van mei 96 ? heb een porbleempje met mijn auto (gebeurt maar af en toe :S) als ik mijn auto wil starten springt die aan en meteen na een sec weer uit. kan gas geven of wat dan ook een sec aan en meteen weer uit. gister wel 10 x geprobeert ma niks daar. moterkap open bougie kabels eraf gehaald weer terug erop wat gewiebel bij verdeler met kabels en wat met de stekkertjes stap weer in draai de sleutel om en doet het weer. heb dat al een paar keer eerder gehad dan was 3 of 4 keer opnieuw starten en de moter liep weer zonder met de kabels te wiebelen. vandaag verdeelkap eraf gehaald maar zag er goed uit puntjes opgeschuurt weer erop gezet weer gestart met alle kabels wiebelen maar moter slaat niet af. waar kan het allemaal aan liggen iemand een idee ? ik heb het idee dat die helemaal geen vonk krijgt waneer die die kuur heeft (is maar af en toe) alleen het probleem komt maar af en toe voor, en als de moter loopt is er nooit wat aan de hand. puur aleen met starten hoor het graag gr dennis (sry als verkeerd heb gespost) Last edited by enzyme25 : 10-11-2009 at 21:09. |
#2
|
||||
|
||||
Kontaktslot stuk?
Er zit een kontaktblokje achter het slotgedeelte,deze is los te vervangen. Gebruik de searchfunctie maar eens. Gr Jan. |
#3
|
||||
|
||||
Ik sluit me bij J-9A-N aan, contactblokje
Wat je trouwens ook eens kunt proberen is je reservesleutel proberen. De sleutel veroorzaakte het probleem bij een vriend van me. Succes met de zoektocht |
#4
|
||||
|
||||
Als het probleem aan de sleutel/contactblokje ligt, dan gaat volgens mij ook het sleutelsymbooltje in het dash branden.
Maar het lijkt er wel op alsof dit het probleem is. Heb dit wel eens gehad met mijn Audi A4 uit 1996.
__________________
Golf 1 1977 in the making
|
#5
|
|||
|
|||
heb van weekend met mijn zwager contactblokje vervangen koste 15 euro dus daar laat ik het niet voor he. nu hopen dat het verholpen is.
ik laat weten of over is of niet. gr dennis |
#6
|
|||
|
|||
iemand nog een idee? Probleem is helaas niet weg. Heb ook de reserve sleutels geprobeerd ma dat hielp ook niet. Ik hoor het graag mvg dennis
|
#7
|
|||
|
|||
Hier zit toch een ontstekingsmodule op? Deze sneuvelen ook vaak
(zit tegen het schutbord aangeschroeft) Heb je onder het rijden verder hélemaal geen problemen?
__________________
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK |
#8
|
||||
|
||||
klinkt als de startonderbreker.. In de sleutel zit ws. een chip (zonder chip = niet starten).
Bij mijn golf had ik een sleutel bij laten maken (om iig de deuren te kunnen openen). Als ik daarmee startte sloeg hij wel aan, maar ging direct weer uit. Zou het in je ECU kunnen zitten? Als het niet in je contactblokje/sleutel zit, zou ik het aan de andere kant van de onderbreker zoeken.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#9
|
|||
|
|||
@ MartijnV5 nee nooit probleemen is egt af en toe met starten zodra die het dan weer doet is der niks kan goed weer2 of 3 weken weg zijn.
@ martiepartie hoe kom ik er achter of het de ecu is ? die doet het of doet het niet toch? misschien de lezer van de chip of iets ? gr dennis Last edited by enzyme25 : 08-01-2010 at 15:13. |
#10
|
|||
|
|||
weet iemand of het mogelijk is om de lezer van de chip bij contactslot los is te vervangen ?
en hoeveel dat kost om te bestellen ? en de startonderbreker regelapperaat ? mvg dennis |
#11
|
||||
|
||||
als je een startonderbreker hebt,onder het dashboard zit het regelapparaatje.
stekkertjes losnemen,schoonmaken,contactspray en het probleem is historie... bij m'n mk3 ook gehad. effe offtopic,heb je dat stuur al binnen?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
aan welke kant van mijn dasch? ja kreeg net telefoon mijn stuur is binnen hartelijk dank voor het mooie stuurtje |
#13
|
|||
|
|||
ben bij de garage geweest computer laten uitlezen
probleem zit idd in de regelapparaat. @ de pull moet ik het kastje zelf open maken en spray inspuiten of aleen de stekkertjes ? heb stekker van de leesspoer al lost gehad zag er schoon uit wel nog ff schoongeblazen. kan het andere stekkertje ook zomaar los ? gr dennis Last edited by enzyme25 : 19-01-2010 at 20:48. |