|
|||
|
|||
Hector
Hallo allemaal,
Even de voorstelronde doen. Ik ben Eric ben 36 lentes jong en heb met een knappe smoes een golf cabrio 3 aangeschaft (zet ik hem op jou naam schat, dan is het jou auto ). Ik heb er al wat dingetjes aan gedaan (zoals andere koplampen, andere zijknippers, andere knippers in de bumper en de strips rond de wielkasten en niet te vergeten een nieuw dak). Wat zit er nog in de pijplijn.... verlagen van de auto, twijfel nog over andere velgen, deze zijn best mooi, andere achterlichten, andere voor en achterbumpers, niet te overdreven maar iets sportiever, deze zijn her en der beschadigd, ik wil er nog andere spiegels op, en uiteindelijk wil ik de auto laten overspuiten, maar ben nog niet uit de kleur en uit de spuiter (voorstellen zijn uiteraard welkom). Ter zijner tijd misschien een ander uitlaatsysteem. Verder heb ik naast de auto ook nog een motor (triumph Daytona 1200) En nog een hobby motor (moto Guzzi V50 Nato Kmar) En natuurlijk de dagelijkse auto (Renault grand scenic). Dus al met al een druk baasje, en dat samen met een vrouw en 4 dochters. Als er tips of vragen zijn dan hoor ik het graag. Groeten Eric |
|
||||
|
||||
Hahaha leuke smoes en leuke auto....
Veel plezier en succes op 't forum.
|
||||
|
||||
Welkom, Welkom!
Gave auto! En je motoren mogen er ook zijn! |
|
||||
|
||||
Gaaf spul allemaal.
|
||||
|
||||
Hallo, welkom hier. En by the way, die smoes ga ik ook gebruiken, hahahaha
|
|
|||
|
|||
haha , das een goeie.welkom
|
|
|||
|
|||
Allemaal dank voor jullie welkom.... ik zal hier regelmaig rondzwerven.
Groeten Eric |
|
||||
|
||||
Zow..Jij hoeft je iig niet te vervelen.
Welkom hier! |