|
||||
|
||||
26 december - RetroVWDays Kerstdrink 2009 ~ Zemst (B)
Hallo allemaal,
Na het succes van vorig jaar, gaan we proberen er dit jaar terug zo een gezellige samenkomst van te maken. ALLE VAG-voertuigen zijn welkom!!! Ik hoop jullie daar met zen allen te zien
|
||||
|
||||
vond het afgelopen zomer leuke meet dus zou wel willen komen borrelen (vooral als waterkokers ook welkom zijn) maar ben bang dat ik niet kan i.v.m. Kerst
|
||||
|
||||
Was n gezellige meeting vorig jaar , wel yskoud
Moet nog ff kyken of ik langs kom.
|
||||
|
||||
Dan ben ik helaas aan de andere kant van 't water in NY
|
|
||||
|
||||
vorig jaar ook geweest. was toen inderdaad echt ijskoud. ff kijken of ik er dit jaar geraak
|
||||
|
||||
Als ik de Mk1 tegen dan rijdbaar krijg en het weer zit mee,kom ik ook.
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Mannen, voor de Kerstdrink zijn OOK de waterkoelers welkom he...
En ivm het IJSKOUDE weer, no problem, terrasverwarmers, heet luchtkanon EN jenever genoeg dit jaar... Tot dan
|
||||
|
||||
Vanaf hoelaat enzo is dit?
Heb wel weer eens zin in een meeting. Erik |
|
|||
|
|||
volgens mij staat er vanaf 14uur...
gr. Martijn
|
||||
|
||||
mmm zo te zien ben ik redelijk scheel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha. Inderdaad. Maar heb ook wel zin! Helaas heb ik nog niet mijn rijbewijs voor 2e kerstdag. |
|
||||
|
||||
upke.
|
|
||||
|
||||
Mmmh misschien kom ik wel even kijken..
Even wat foto's maken. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Helaas moet ik dan bier drinken met de familie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vervelend voor je
|
||||
|
||||
als het nou op de zondag gepland stond.....
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat ik rond 12:30 aan rij, misschien kan je mee rijden? Maar ik vertrek weer wat eerder aangezien ik om 18:00 moet werken. Gr Ronnie PS: @FunkyF ; je kan met mij mee..hoor als je wilt. Laat me maar wat weten.
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 24-12-2009 at 23:21. |
|
|||
|
|||
ik ga ook proberen om er morgen te zijn maar dan zonder de golf wand mijn cardan is stuk
|
|
||||
|
||||
Quote:
Echt jammer dat ze dit op 2de kerstdag doen! Anders was ik wel ff mee gerolt,in de 1er.. maar als jij gaat nodig jij ze daar meteen ff uit voor de 10de jan 2010 bij onze nieuwjaarsborrel MEET EN GREET.. Grtz SHReK..
|
||||
|
||||
Tuurlijk...Gr Ronnie