|
|||
|
|||
Passat B--->BG front
ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met een nieuw type neusje in een oudere ("99) passat?
spatborden,koplampen,bumper en klep? past het? heb even de zoekfunctie geraadpleegd maar kreed zo snel geen resultaat. thanks GJ |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Weet niet of je dat wel moet willen..??
|
||||
|
||||
Kan wel leuk projectje zijn mits je goed kan sleutelen..
Zelf zou ik er niet aan beginnen..
|
|||
|
|||
als ik het zo bekijk is het alleen delen vervangen, in ieder geval bedankt heren, ik ga wat voor's en tegens op een rijtje zetten.
|
|
|||
|
|||
als ik een klein beetje oud topic mag raadplegen, de koplampen van een 3bg passen die wel zo rechtstreeks in een 3b??
van de achterlichten station weet ik dat ze met klein beetje werk om te zetten zijn |
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij is de vorm totaal anders. Dus aansluiting op de voorschermen, op de motorkap en de grille enz is anders. |
|
|||
|
|||
die zijn echt wel anders
|
|
||||
|
||||
Die passen inderdaad voor geen meter...
Ik heb trouwens ook wel eens een passat gezien met een Superb front. Foto's staan hier ook wel ergens op het forum. |
|
||||
|
||||
van deze:
Naar deze: passatplus.de is de website met alle info over 3B verbouwingen |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar zijn die koplampen te bestellen? Of is dat zelfbouw? Kwam deze laatst ook tegen op passatplus.de, maar kon niks over deze koplampen vinden..
|
||||
|
||||
voor diegene die een 3BG sedan wil maken van zijn 3B, ik weet nog een hele nette achterbumper te liggen van een 3BG, ligt nu te verstoffen