|
||||
|
||||
noodoproep onderdeel!!
Beste mannen en vrouwen. Alles nieuw gehaald omdat ik de verschillende koelvloeistof lekkages zat was. Nieuwe waterpomp, alle slangen. Maar de kleine die in het midden van de waterpomp verloopt naar het buisje aan het blok is niet meer leverbaar. En nu blijkt dus dat die uitgerekend de schuldige was.
Het is een golf 1 diesel uit 83 motorcode JK (maar volgens mij zijn die dingen van iedereen gelijk de waterslangen dan) Wie heeft er nog een voor mij te koop of te geef (goede). Of iemand een idee waar dat nog te krijgen/bestellen is? Ik moet in het nieuwe jaar weer met de auto naar het werk als het meezit. Thanks groet Gijs.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
thanks maar de site geeft een foutmelding bij mij.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat gaat vast niet lukken aangezien ik geen bedrijf heb, heb wel een aanvraag ingediend voor een wachtwoord
|
||||
|
||||
Ik zal wel even voor je kijken. Volgens mij hebben ze dat wel.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nope...had ook al ff gekeken |
|
||||
|
||||
Super zou tof zijn. Ik heb ondertussen ook al mail gestuud naar een engels bedrijf maar daar verwacht ik ook niet veel van eigenlijk.
Classic parts had hem niet stond wel in de lijst maar was niet leverbaar want stond een gele dot achter ipv groen.
|
||||
|
||||
Quote:
AARGHHH. Super dat je de moeite nam.
|
||||
|
||||
nope klopt hebben ze niet.
Probeer het op de sloop staan veel van die oude golfjes. En weet niet zker maar mischien past er wel een van een golf 2??? Probeer deze link is: http://start.mijngrossier.nl/catalo...enbouwjaar.aspx |
|
||||
|
||||
Golf 2 past ook , maar dan moet je de aansluiting naar de warmtewisselaar afdoppen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb indd nog de hoop dat die van een 16V past uit type 2 daar hebben we nog een oud blok van staan.
Maar die slangen zijn natuurlijk allemaal oud. Dit jaar al 3x een slang kapot geweest en daarom nu alles nieew besteld. 1x de bovenste van de radioator kapot. 2x de onderste. Had al een oude uit de doos erop gezet maar die ging naar een jaar dus ook ten onder. Niks zo irritant als ergens in de middle of nowhere staan met een rookpluim uit je kap en een plens koelvloeistof.
|
||||
|
||||
jep zelfde gehad. Maar 2x dezelfde slang (lees plaats ) nu ook bijna alles nieuw.
|
|
||||
|
||||
Van de 16v kan je hem gebruiken. Even het pieltje die naar de warmte-wissellaar gaat afdoppen met stukje draadstaal.
Als het op de autocross 2 seizoenen volhoud, ga ik er van uit dat je daar wel een jaartje mee kan rond rijden! Tot die tijd zal je wel een nieuwe gevonden hebben. Edit: heb je al gekeken waardoor het zou kunnen komen? Bevriest je koelvloeistof niet of ontstaat er teveel (onder)druk op de slang? Last edited by henkiehenk : 23-12-2009 at 19:45. |
|
||||
|
||||
ouderdom. Auto is onder druk gezet en kreeg toen het commentaar dat de radiator lekjes had dus die had ik vervangen met het advies om de overige slangen te vervangen omdat ze door oliw aangetast waren.
|
||||
|
||||
Nu al bericht terug uit Engeland van golfwaparts. Part is at the moment not available.
AArghhhhhhhh
|
||||
|
||||
Heyy
Is dat het slangtje dat van dik naar dun gaat?? Zo ja heb ik die wel liggen en goed. |
|
||||
|
||||
Duidelijk, niets aan te doen, vervangen. Al bij een betere automaterialenzaak geweest voor universele koelbuis met 90graden bocht?
Als je echt niets kan vinden voor het nieuwe jaar trek ik hem hier van een reserve motor af en mag je die wel hebben. Gebruik die motor voorlopig toch niet, staat achter in een schuur. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat is hem. Mag ik hem van je overnemen?? Wanneer zou het schikken als ik hem kom ophalen. Als je tel geeft geef ik je even een belletje. Groet Gijs.
|
||||
|
||||
Heyy
stuur je wel ff een pb'tje |