|
|||
|
|||
golf 1 --> vr6
hallo ben namelijk bezig met golf 1 van 82 met 1100 motor aan het verbouwen naar vr6 motor
maar heb enkele vragen over welke achteras met schijven ik best gebruik en welke voorpoten met welke schijven dacht aan achteras golf 2 gti of 16v met scirocco handremkabel .en schijven van g60 vooraan en ook heb ik een remkrachtverdeler nodig denk ik en andere rempomp meschien van een vr6 gebruiken of wat raden jullie aan |
|
||||
|
||||
Achteras van een Golf 2 gaat iig niet passen...wel de astappen en schijven en klauwen...idd Scirocco handremkabels.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Hoi ik heb wel nog een achteras van de golf 1 gti met stabi in 21 mm liggen,hier kun je zo schijfremmen op bouwen,stabilisator heb ik ook nog liggen voor tussen de draagarmen en ene voor op de draagarmen.
Deze zul je ook nodig hebben voor het vr6 geweld op de weg te houden. PM maar bij interesse hoef er niet de hoofdprijs voor. |
|
|||
|
|||
ga dus alles van golf3 vr6 overbouwen met wat aanpassingen zal dit wel lukken enkel welke cardans zou ik moeten gebruiken omdat cardans van vr6 te lang gaan zijn denk meschien van een passat t diesel en dan de koppen van vr6 er op ...
|