#1
|
|||
|
|||
verschil usa gti europeese gti
ik heb zopas een amerikaanse 2.0 8v gti golf 3 gekocht
kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn met een gewone gti qua techniek? grts niels |
#2
|
||||
|
||||
In de basis zijn ze hetzelfde. In de 2.0 8V's uit de US zitten onderling al kleine verschillen.
Op wat voor verschillen doel je precies?
__________________
WWW.MIVW.NL |
#3
|
|||
|
|||
ik heb gehoord dat de afstelleing van de motor anders is,maar passen de onderdelen van een europeese op een amerikaanse?(ophanging,remmen,motor) grts niels
|
#4
|
||||
|
||||
Ophanging en remmen is sowieso gelijk, wat wil je afstellen aan de motor??
Wat voor motorcode heeft je auto?
__________________
WWW.MIVW.NL |
#5
|
||||
|
||||
Remmen zou ik niet te hard roepen....op de MK2 GTI heeft de USA uitvoering ook gewoon massieve schijfjes voor en trommels achter.......
__________________
Groeten, Jeroen. |
#6
|
||||
|
||||
Zou idd wel even opletten met de schijven en de diverse motordelen. Zoals bolku zegt de schijven achter, ik heb dan trommels en rij dan zelf met een Jetta 2.0 GLI mk3 US uitvoering en veel onderdelen zijn net even wat anders als een Europese GTI
__________________
'91 Jetta sneeuwploeg 2011 '96 Jetta on Vette's Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Maar die massieve schijfjes en trommels zijn niet anders als de europese onderdelen. Je hoeft ze niet over te laten vliegen.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#8
|
|||
|
|||
...
ik heb al schijven achteraan... zit nu binnen vor groot onderhoud distributie riem en keuring... staat al 2 jaar stil :s
|
#9
|
|||
|
|||
...
de uitlaat is volledig anders,bougie's ook...
|